Polacy zrobili reklamę nowej Corolli. Będzie wyświetlana w całej Europie

Oficjalny, europejski spot reklamowy Corolli GR Sport to w całości polska produkcja. 60-sekundowy film reklamujący nowy wariant popularnej toyoty został zrealizowany w Warszawie. Warto odnotować, że to nie pierwsza marka, która wybrała akurat naszą stolicę.
"Zakochaj się na nowo" - takie hasło przyświeca nowej, europejskiej kampanii reklamowej Toyoty, przygotowanej w całości w Polsce na zlecenie polskiego oddziału marki. To pierwsza reklama Toyota Motor Poland stworzona na europejski rynek i trzecia zrealizowana nad Wisłą.
Jak informują przedstawiciele Toyoty, sesje nagraniowe realizowano w listopadzie. Na szczęście aura okazała się sprzyjająca, czego efekty można podziwiać na powyższym wideo. Tłem dla przedstawionych zdarzeń jest Warszawa, która ma już za sobą kilka epizodów w samochodowych reklamach, wliczając w to m.in. głośną kampanię BMW M Town czy reklamę Porsche 911 z 2019 roku.
Gwiazdą najnowszej produkcji Toyoty jest popularna Corolla w ostrej wersji GR Sport, od niedawna dostępnej także w nadwoziu sedan. To dynamicznie wystylizowana alternatywa, prezentująca się znacznie atrakcyjniej od uboższych wydań i wyróżniająca się bogatym wyposażeniem.
Zobacz również: Autokult odc.3 - Nowa Toyota Supra, Opel GTX Experimental, Red Bull Ring
Na pokładzie znajdziemy m.in. kamerę cofania, automatyczną klimatyzację, podgrzewane fotele, indukcyjną ładowarkę telefonu, multimedia z 8-calowym ekranem, pełne światła LED czy pakiet systemów wsparcia kierowcy Toyota Safety Sense. Ceny Corolli Sedan GR Sport startują z poziomu 92 900 zł w odmianie z benzynowym silnikiem 1.6 o mocy 132 KM.
Ten artykuł ma 3 komentarze
Pokaż wszystkie komentarze