Frankfurt 2019: Porsche Taycan z bliska robi jeszcze lepsze wrażenie

Elektryczny Taycan to bez wątpienia jedna z najważniejszych premier tegorocznego salonu we Frankfurcie i prawdopodobnie najważniejszy model Porsche od czasów pierwszego 911. Auto, które powstało by walczyć m.in. z Teslą, robi świetne wrażenie nie tylko na fotografiach, ale i na żywo.

Porsche oficjalnie zaprezentowało Taycana na kilka dni przed startem salonu we Frankfurcie, przyćmiewając nieco kolejne, planowane premiery innych marek i podgrzewając targową atmosferę. Pewnie dlatego to właśnie stoisko Porsche okazuje się jednym z najbardziej obleganych podczas niemieckiej imprezy.

Porsche Taycan: premiera i pierwsza jazda tesla-killerem

Siedzę na miejscu pasażera. Przed nami długa, asfaltowa prosta, równa jak stół. Kierowca wyjęty prosto z Carrera Cup pyta, czy jestem gotowy. Po moim…

Zainteresowanych przyciąga z pewnością fakt, że jest to pierwsze elektryczne auto tej marki. Nietrudno jednak przejść obojętnie także obok samego designu nadwozia, czy tym bardziej wnętrza, w którym królują dotykowe ekrany. Na żywo Taycan robi jeszcze większe wrażenie, czego potwierdzenie znajdziecie m.in. na umieszczonym wyżej wideo.

Jakością wykończenia oraz stylistyką Porsche zdecydowanie wygrywa z Teslą. Osiągi na papierze są bardzo podobne, a jak będzie z wynikami sprzedaży? O tym powinniśmy przekonać się już niebawem. Chętnym do bliższego zapoznania się z porównaniem Taycana i Modelu S polecamy poniższy tekst Mateusza:

Czy Tesla Model S to konkurent Porsche Taycana? Sprawdzamy, który jest lepszy

"Tesla lepsza" – tyle dało się wywnioskować z komentarzy pod wrażeniami z jazdy nowym Porsche Taycanem. Samochody są niemal identyczne pod względem…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Tesla Model S pobiła rekord. Tylko na nie tym torze, co trzeba W czwartek 12 września policyjna akcja NURD. Przejścia dla pieszych pod lupą Syrena 105 Lux dołącza do floty Panek CarSharing Frankfurt 2019: Volkswagen ID.4 został oficjalnie zapowiedziany Frankfurt 2019: Seat Mii Electric będzie najtańszą propozycją w klasie? McLaren Senna wart blisko 6 mln złotych został sprzedany w Warszawie Frankfurt 2019: Nowy Hyundai i10 także w wersji N Line Grupy Speed intensywnie działają. Niestety, kierowców to nie powstrzymuje Frankfurt 2019: Alpina B3 Touring wypełnia lukę w gamie BMW Frankfurt 2019: Land Rover Defender to dla mnie najciekawsza premiera targów Frankfurt 2019: Honda e na żywo wygląda jeszcze ciekawiej Kara za brak OC w 2020 r. Kierowcy zapłacą aż 5,2 tys. zł. Frankfurt 2019: Porsche 911 Carrera 4 z napędem na wszystkie koła Frankfurt 2019: Audi AI:Trail Quattro jest konceptem nie z tej ziemi Frankfurt 2019: Hyundai i30 N Project C - lżejszy, szybszy i limitowany Frankfurt 2019: Mercedes-Benz GLB imponuje przestronnością Frankfurt 2019: Nowe logo Volkswagena zaprezentowane. Niemcy postawili na prostotę Frankfurt 2019: Mercedes-Benz Vision EQS - zapowiedź elektrycznej limuzyny Frankfurt 2019: Mercedes-Benz GLE 350de to najlepsza hybryda. Przynajmniej na papierze Frankfurt 2019: BMW Concept 4 budzi mieszane uczucia Frankfurt 2019: Land Rover Defender - niesamowite połączenie terenówki i SUV-a Ferrari 812 GTS to najmocniejszy kabriolet na świecie Frankfurt 2019: Nowe Audi RS7 Sportback w całej okazałości Volkswagen ID.3 pokazany. Elektryczny hatchback ma do 550 km zasięgu

Popularne w tym tygodniu:

Konsternacja w Niemczech. Badania dowiodły, że stare diesle nie szkodzą powietrzu miast McLaren Senna wart blisko 6 mln złotych został sprzedany w Warszawie Brabus G900 V12 szokuje mocą i osiągami Najszybszy samochód Bugatti może pojechać 515 km/h, ale tego nie zrobi Bolidem po czeskiej autostradzie. Ktoś ma fantazję Lamborghini Gallardo o mocy 2580 KM. Można go używać na drogach Rozbił wspaniałe Lamborghini Diablo niedługo po zakupie Niemcy protestują przeciwko SUV-om. I mają trochę racji Druga strona ekologii. Kierowcy samochodów padają ofiarą linczu BMW E34 z nadwoziem Wołgi, czyli restomod po ukraińsku Gra warta pół miliarda euro. Tonale może zaprowadzić Alfę Romeo na szczyt lub ściągnąć na dno Rowerzyści nie zawsze mają pierwszeństwo. Szkoda, że o tym zapominają