Z Porsche Panamerą GTS Sport Turismo w cztery oczy: galeria zdjęć z Bahrajnu

Z Porsche Panamerą GTS Sport Turismo w cztery oczy: galeria zdjęć z Bahrajnu

Druga generacja Panamery GTS po raz pierwszy dostępna jest także w wariancie Sport Turismo.
Druga generacja Panamery GTS po raz pierwszy dostępna jest także w wariancie Sport Turismo.
Mateusz Żuchowski
04.11.2018 11:11, aktualizacja: 14.10.2022 15:01

Panamera GTS to ostatnie uzupełnienie gamy napędowej reprezentacyjnego Porsche. O samym modelu więcej napisałem już w relacji z pierwszych jazd na torze Bahrain International Circuit, ale przy okazji chciałem podzielić się jeszcze z Wami zdjęciami wersji Sport Turismo, które zrobiłem ja oraz zespół prasowy Porsche.

Liczące co do milimetra taką samą długość i rozstaw osi nadwozie kombi w praktyce nie wpłynęło na właściwości dynamiczne i osiągi tego modelu.
Liczące co do milimetra taką samą długość i rozstaw osi nadwozie kombi w praktyce nie wpłynęło na właściwości dynamiczne i osiągi tego modelu.
Przyspieszenie do 100 km/h pozostało na niezmiennie żwawym poziomie 4,1 sekundy, a prędkość maksymalna za względu na zmienioną aerodynamikę spado o 3 km/h... do 289 km/h.
Przyspieszenie do 100 km/h pozostało na niezmiennie żwawym poziomie 4,1 sekundy, a prędkość maksymalna za względu na zmienioną aerodynamikę spado o 3 km/h... do 289 km/h.
Panamera GTS Sport Turismo dalej jest więc tak samo zaczepnym, strzelającym z układu wydechowego i imponująco skutecznym na zakrętach drogowym atletą co podstawowa wersja pięciodrzwiowa, tylko z bagażnikiem zwiększonym z 495 do 520 litrów.
Panamera GTS Sport Turismo dalej jest więc tak samo zaczepnym, strzelającym z układu wydechowego i imponująco skutecznym na zakrętach drogowym atletą co podstawowa wersja pięciodrzwiowa, tylko z bagażnikiem zwiększonym z 495 do 520 litrów.
Subiektywnie można dywagować, czy kombi nie posiada nawet jeszcze lepiej wyważonej, elegantszej linii nadwozia niż drugi z wariantów.
Subiektywnie można dywagować, czy kombi nie posiada nawet jeszcze lepiej wyważonej, elegantszej linii nadwozia niż drugi z wariantów.
Niezależnie od tej opinii pozostaje jednym z najbardziej fascynujących i ekskluzywnych modeli tego typu na rynku. Także najdroższych: model w tej konfiguracji zaczyna się od ceny 655 870 zł, czyli o całe 14 640 zł więcej od limuzyny.
Niezależnie od tej opinii pozostaje jednym z najbardziej fascynujących i ekskluzywnych modeli tego typu na rynku. Także najdroższych: model w tej konfiguracji zaczyna się od ceny 655 870 zł, czyli o całe 14 640 zł więcej od limuzyny.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)