Carlex Design od środka - poznajemy polskich ekspertów od wnętrz

Wybraliśmy się do Carlex Design - znanej na całym świecie firmy, zajmującej się modyfikacjami samochodów - tak ich wnętrz, jak i karoserii. Zobaczcie, jak projektowane i budowane są najbardziej niesamowite projekty!

Carlex Design Nissan GT-R Robin (2016) - kolejny mocarz z Polski

Firma Carlex Design wzięła na warsztat kolejną mocną maszynę. Tym razem Polacy zajęli się bardzo mocnym Nissanem GT-R o przydomku Robin. Połyskujące…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Relacje:

Bridgestone Weather Control A005: druga na rynku letnia opona na zimę Geneva Motor Show 2012 – show must go on! [drugi dzień prasowy i targi] Nowe Suzuki SX4 – polska premiera i cennik [relacja autokult.pl] Po drugiej stronie lustra - odwiedzamy naszych południowych sąsiadów w Peugeot 308 GTi Hyundaiem przez Antarktydę: jak wnuk Shackletona przeszedł do historii Mój pierwszy raz na Goodwood Festival of Speed: nic już nie będzie niesamowite Nowy Citroen C4 oficjalnie w Polsce [Wideo] Najbardziej oczekiwana premiera targów we Frankfurcie: Land Rover Defender Wywiad z "panem 911". Szef inżynierów Porsche szczerze o swojej pracy, autach sportowych i… elektrycznych Salon Samochodowy w Genewie 2016 - nasze zdjęcia [cz.1] Spotkanie z najnowszymi BMW M na ODTJ Bednary Ocieplanie technologii i uciszanie chromu. Dyrektor Maybacha zdradza mi tajemnice nowej Klasy S

Popularne w tym tygodniu:

Na przekór stereotypom. Jak Klaudia Konarska rozpaliła polski motorsport Nowy Hyundai Tucson. Widziałem go na żywo - to nie jest krok do przodu, to jest olimpijski skok Ocieplanie technologii i uciszanie chromu. Dyrektor Maybacha zdradza mi tajemnice nowej Klasy S Elektryczne silniki, nowe multimedia i Gucci Mane. Bernard Loire zdradza przełomowy plan Maserati Pierwszy (wirtualny) kontakt z Audi e-tron FE07. Historyczny bolid na nowy sezon Formuły E "Formuła E dała motoryzacji potrzebny impuls do rozwoju". Allan McNish i Lucas di Grassi opowiadają mi, czemu wierzą w elektryczne wyścigi