Volkswagen Arteon: usportowiony Passat - podejście trzecie

Ten artykuł ma 2 strony:

Volkswagen Arteon 2,0 TSI (2017) - dane techniczne

Volkswagen Arteon (2017)

Silnik i napêd:

Układ i doładowanie: R4, turbodoładowany  
Rodzaj paliwa: benzyna  
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętoœść skokowa: 1984 cm³  
Moc maksymalna: 280 KM przy 4000 obr./min  
Moment maksymalny: 350 Nm przy 1700–5600 obr./min  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, automatyczna, dwusprzęgłowa  
Typ napędu: Na cztery koła (AWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPherson  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
ŚŒrednica zawracania: b.d.  
Koła, ogumienie przednie: 245/40 R19  
Koła, ogumienie tylne: 245/40 R19  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Liftback  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: b.d.  
Ładownoœść: b.d.  
Długość: 4862 mm  
Szerokość: Z lusterkami: 2127 mm
Bez lusterek: 1871 mm
 
Wysokość: 1427 mm  
Rozstaw osi: 2837 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1587 / 1577 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 66 l  
Pojemność bagażnika: 563 / 1557 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 5,6 s  
Prêdkoœæ maksymalna: 250 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 9,2 l/100 km 11,4 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 6,1 l/100 km 7,0 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 7,3 l/100 km 9,0 l/100 km
Emisja CO2: 164 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: b.d.  
Wersja silnikowa od: 202 590 zł  
Model od:

127 690 zł

 

Zobacz również: Tylko na Autokult.pl

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Porsche Cayman vs BMW i8: jaka jest przyszłość samochodów sportowych? Peugeot 5008 vs Renault Koleos – rendez-vous dwóch dużych francuskich SUV-ów Nissan GT-R 10 lat po debiucie. Czy dalej robi wrażenie? Sprawdzamy na Torze Łódź W poszukiwaniu geniuszu Lamborghini Huracána Performante. Test (przez chwilę) najszybszego samochodu na Ziemi Porsche Panamera Sport Turismo Turbo vs Audi RS 6 Avant. Starcie dwóch super-kombi Test Suzuki Swift 1.2 DualJet Hybrid. Czy potrzeba czegoś więcej? Toyota C-HR Hybrid Prime - dlaczego w Polsce jest takim hitem? Ford EcoSport - wydanie drugie, europejskie - nasza pierwsza jazda Test: BMW X5 xDrive25d - ile kosztuje teleport? Pierwsza jazda nową Dacią Duster. Czy dalej będzie rumuńskim hitem? Volkswagen Polo GTI: jeszcze GTI, czy już hot hatch? Test: Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo. Zabierz ją na wycieczkę Škoda Kodiaq Scout 2.0 TDI 4x4 - czeski sposób na bezdroża Czterodrzwiowe gran turismo po głębokiej modernizacji – pierwsza jazda Maserati Ghibli po face liftingu Porsche Cayenne S (2017) - żegnamy giganta Ostatnia podróż: żegnamy Bentleya Continentala GT Pierwsza jazda nowym Audi A8. Za kierownicą jesteśmy już (prawie) zbędni BMW M2: suma wszystkich legend Renault Twingo GT EDC – nadzieja na niepewne czasy Škoda Superb Sportline - autostradowa lokomotywa dla pragmatyka Hyundai Ioniq plug-in: hybryda doskonała i przeciętny kompakt Test Fiat 124 Spider Lusso - Włosi wszystko robią po swojemu

Popularne w tym tygodniu:

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Nowa Mazda CX-30 wyjeżdża na drogi. Tego auta brakowało Japończykom Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Skoda Superb Scout: pierwsza jazda nową wersją modelu po face liftingu Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle DS 3 Cafe Racer: próbuje ukrywać wiek, ale w ogóle nie musi tego robić BMW 330i: samo cofa i parkuje, a do tego ciągle się świetnie prowadzi Test Mercedesa Klasy B 220 4MATIC. Minivan, z którym możesz porozmawiać