Są motocykle i jest Harley-Davidson. Teraz firma przedstawia absolutną klasykę - Sportster Iron 883!
Absolutna klasyka - napędza ją galwanicznie czerniony silnik V-Twin serii Evolution o mocy 53KM (przy 6000 obr./min) o pojemności skokowej 883 ccm. Stąd nazwa.
Są motocykle i jest Harley-Davidson. Teraz firma przedstawia absolutną klasykę - Sportster Iron 883!
Absolutna klasyka - napędza ją galwanicznie czerniony silnik V-Twin serii Evolution o mocy 53KM (przy 6000 obr./min) o pojemności skokowej 883 ccm. Stąd nazwa.
Głowica została wykonana z lekkiego stopu aluminium i jest chłodzona powietrzem, z elektronicznie sterowanym wtryskiem paliwa ESPFI (Electronic Sequential Port Fuel Injection). Do tego polerowane kanały ssące i układ wydechowy Harley-Davidson V-Twin emitujący bardzo charakterystyczne, wręcz niepowtarzalne brzmienie silnika.
Sportster posiada maksymalny moment obrotowy na poziomie 70Nm, dostępnym już od 3750 obr/min - całkiem przyzwoicie. Moc przenoszona jest na koła przez 5-biegową skrzynię biegów. Zarówno z przodu, jak i z tyłu zamontowano wentylowane tarczowe hamulce. Masa własna - 260 kg. W układzie przeniesienia napędu, zamiast łańcucha zastosowano cichobieżny pasek zębaty. Zbiornik paliwa o pojemności 12,5 l nie jest może zbyt obszerny, ale to drobiazg.
Motocykl można kupić w dwóch dostępnych kolorach proszkowanego lakieru: Black Denim i Brilliant Silver Denim. W skład seryjnego wyposażenia wchodzi system przeciwkradzieżowy (Harley-Davidson® Smart Security System), skórzane siedzisko i światło halogenowe H4.
Zainteresowani?[block position="inside"]10343[/block]