Premiera: Yamaha C3

Premiera: Yamaha C3

Premiera: Yamaha C3
Damian Zarzycki
17.07.2009 12:51, aktualizacja: 02.10.2022 18:00

Jest lekka, wystarczająco szybka i ekonomiczna. Pod fotelem oferuje sporo miejsca na drobiazgi albo mały bagaż. Technologia "twist and go" (automatyczna skrzynia biegów) sprawia, że Yamaha C3 jest dla każdego! Właściwie to dla każdego, kto ma 8 500 złotych i szuka skutera.


Jest lekka, wystarczająco szybka i ekonomiczna. Pod fotelem oferuje sporo miejsca na drobiazgi albo mały bagaż. Technologia "twist and go" (automatyczna skrzynia biegów) sprawia, że Yamaha C3 jest dla każdego! Właściwie to dla każdego, kto ma 8 500 złotych i szuka skutera.

Yamaha wzięła malutki silnik o pojemności 49cm3, ale dzieki pracy nad wtryskiem paliwa inżynierom udało się wprowadzić do C3 trochę mocy. Wystarczającą dużo, by rozpędzać się powyżej 60 km/h. Jednocześnie ten niewielki silnik nadal jest ekonomiczny. Dziennikarze, którzy mieli już okazję jeździć tym skuterem twierdzą, że może nie jest zabójczo szybki, ale jazda nim to frajda. A dzięki temu, że potrafi rozpędzić się szybko powyżej 60 km/h nie jest się w mieście "zawalidrogą".

Co jeszcze można powiedzieć o tym skuterze? Jest lekki, dzięki temu szybko nabiera prędkości. Jest niewielkich rozmiarów, ale jak ktoś otworzy schowek pod siedzeniem odkryje miłą niespodziankę - miejsca jest sporo. Można schować kask albo niewielki bagaż. Zegary i przyrządy są czytelne i bardzo intuicyjne w obsłudze. Wygląd jest bardzo atrkacyjny. A koszt? 8 500 złotych i można cieszyć się wakacyjną jazdą na sympatycznej C3!

Źródło: motorcycle-usa.com

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Citroen C3 Pluriel
Citroen C3 Pluriel
Mateusz Gajewski
Test: Yamaha R1
Test: Yamaha R1
Damian Zarzycki
Komentarze (0)