Ford Focus RS Mk2 wyjechał z fabryki mając pod maską 2,5-litrowy, 300-konny, turbodoładowany silnik połączony z 6-biegową przekładnią manualną, przekazującą moc na przednią oś. Ale jak wiemy, zawsze znajdą się chętni na jeszcze większe szaleństwo...
Ford Focus RS Mk2 wyjechał z fabryki mając pod maską 2,5-litrowy, 300-konny, turbodoładowany silnik połączony z 6-biegową przekładnią manualną, przekazującą moc na przednią oś. Ale jak wiemy, zawsze znajdą się chętni na jeszcze większe szaleństwo...
Tuner Forda - Graham Goode Racing (GGR) - zafundował RS-owi jedną z pierwszych modyfikacji. Pakiet RS340 obejmuje upgrade ECU i podnosi moc maksymalną Forda do 340 KM. Maksymalny moment obrotowy równy 538 Nm jest dostępny przy 3100 obr./min. Można poszaleć. Brakuje tylko napędu na obie osie.
Tuning kosztuje 435 funtów i jest objęty gwarancją na 12 miesięcy lub 48.000 km. To duży plus.
Źródło: carscoop