Nissan NP300 Navara: najbardziej szosowy pick-up w klasie

Ten artykuł ma 2 strony:

Nissan NP300 Navara dCi 190 — dane techniczne

Nissan NP300 Navara Double Cab dCi 190

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, twinturbo
Rodzaj paliwa: ON
Ustawienie: Wzdłużnie
Rozrząd: 16V
Objętość skokowa: 2298 cm³
Moc maksymalna: 190 KM przy 3750 rpm
Moment maksymalny: 450 Nm przy 1500–2500 rpm
Skrzynia biegów: Automatyczna, 7-biegowa
Typ napędu: 4×4, dołączany ręcznie
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane
Hamulce tylne: Bębnowe
Zawieszenie przednie: Wielowahaczowe, sprężyny śrubowe
Zawieszenie tylne: Wielodrążkowe, oś sztywna, sprezyny śrubowe
Średnica zawracania: 12,4 m
Koła, ogumienie przednie: 255/60 R18
Koła, ogumienie tylne: 255/60 R18

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Pick-up
Liczba drzwi: 4
Masa własna: 1958 kg
Ładowność: 1052 kg
Maksymalna masa przyczepy: 3500 kg
Długość: 5330 mm
Szerokość: 1850 mm
Wysokość: 1840 mm
Rozstaw osi: 3150 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 80 l
Skrzynia ładunkowa (dł./szer./wys.): 1578 x 1560 x 474 mm
Prześwit: 223 mm
Kąt natarcia: 30,4 stopnia
Kąt zejścia: 25,6 stopnia
Kąt rampowy: 22,2 stopnia
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 10,8 s  
Prędkość maksymalna: 180 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 8,7 l/100 km 7,5 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 6,0 l/100 km 10,0 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 7,0 l/100 km 9,0 l/100 km
Emisja CO2: 183 g/km
Test zderzeniowy Euro NCAP: 4 gwiazdki
Cena (double cab):
Wersja testowa: 168 220 zł
Wersja silnikowa od: 148 880 zł
Model od: 128 130 zł
Wyposażenie standardowe wersji Tekna:
Elementy nadwozia:

Chromowany próg tylnego zderzaka, zderzaki w kolorze nadwozia, chromowane lusterka zewnętrzne i atrapa chłodnicy, chromowane zewnętrzne i wewnętrzne klamki drzwi, stopnie boczne, przednie lampy przeciwmgłowe z chromowanymi obwódkami, przyciemniane szyby tylne, relingi dachowe

Elementy wnętrza: Skórzana kierownica i dźwignia hamulca ręcznego, 
Koła i opony: 18-calowe felgi ze stopów metali lekkich, opony 255/60 R18
Komfort: Automatyczna dwustrefowa klimatyzacja, podgrzewane lusterka zewnętrzne z kierunkowskazami w technologii LED, podgrzewane przednie fotele, elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne, 3 gniazda 12V w kabinie, tempomat z ogranicznikiem prędkości, system I-Key z przyciskiem Start/Stop
Bezpieczeństwo: Poduszki powietrzne (kierowcy, pasażera, boczne, kurtynowe, poduszka kolanowa kierowcy), ABS, EBD, System kontroli trakcji (VDC), asystent zjazdu ze wzniesienia, system wspomagania ruszania pod górę, system automatycznego hamowania awaryjnego, światła do jazdy dziennej w technologii LED, reflektory w technologii Full LED
Multimedia: Radioodtwarzacz CD, 6 głosników, sterowanie systemem audio w kole kierownicy, bluetooth / USB / Aux In, System kamer 360°, NissanConnect (multimedialny system z nawigacją i 7-calowym wyświetlaczem)
Mechanika: Elektroniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (eLSD), pięciodrążkowe tylne zawieszenie, C-Channel system — uniwersalny system mocowania ładunku
Wyposażenie opcjonalne wersji testowej
Elementy nadwozia: Lakier metalizowany i kolor specjalny żółty (3900 zł)
Elementy wnętrza: Skórzane siedzenia z 8-stopniową regulacją fotela kierowcy (6100 zł)
Koła i opony: -
Komfort:

-

Bezpieczeństwo: -
Multimedia: -
Mechanika: -

Nissan NP300 Navara dCi 190 — zdjęcia

Pick-upy od pewnego czasu coraz bardziej upodabniają się do SUV-ów, a Nissan Navara poprzedniej generacji był jednym z prekursorów, pokazujących ten…

Zobacz również: Jak działa asystent pasa ruchu i aktywny tempomat?

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta? Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Citroën C3 1.2 PureTech 82 i 110 - segment B alternatywny Volvo V90 D5 Polestar Inscription - dobre jak nigdy, szwedzkie jak zawsze Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Volvo V60 Polestar - test najszybszego kombi ze Szwecji Nowy Suzuki Ignis: crossover, który poprawia nastrój Škoda Kodiaq 2.0 TSI DSG 4x4 - test pierwszego dużego SUV-a czeskiej marki Lexus GS F - jedna litera zmienia wszystko Hyundai Elantra 1.6 CRDI DCT: po prostu porządny samochód Nowe Audi Q2 1.4 TFSI S tronic (2016) - na współczesne potrzeby i zachcianki Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI: kombi z dieslem to również ścisła czołówka segmentu C Toyota C-HR 1,8 Hybrid - Toyota taka jak nigdy Nowy Peugeot 3008 2.0 HDI 150: już bardziej crossover niż minivan Nowe Renault Grand Scénic i Mégane Grand Coupé - pierwsza jazda nowościami z Francji Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski Mercedes-Benz Klasy V250d AMG Line - test vana biznesowego Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi 150 - jeszcze lepszy? BMW 225xe Active Tourer: hybryda lepsza od benzyny i diesla Nowe Volvo XC90 T8 Excellence: więcej niż premium BMW 440i xDrive M Performance - M4 po oswojeniu Audi S8 plus - szybszy niż rozsądek

Popularne w tym tygodniu:

Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Odświeżona Škoda Octavia stała się samochodem kompletnym