Toyota C-HR 1,8 Hybrid - Toyota taka jak nigdy

Ten artykuł ma 2 strony:

Toyota C-HR 1,8 Hybrid — dane techniczne, spalanie, cena

Toyota C-HR 1,8 Hybrid (2017)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, wolnossący + silnik elektryczny  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1798 cm³  
Moc maksymalna: 122 KM przy 5200 rpm  
Moment maksymalny: b.d.  
Skrzynia biegów: Bezstopniowa, E-CVT  
Typ napędu: przedni (FWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPhersona z drążkami stabilizującymi  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe ze sprężynami śrubowymi  
Średnica zawracania: 10,4 m  
Koła, ogumienie przednie: 225/50 R18  
Koła, ogumienie tylne: 225/50 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Crossover  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: b.d.  
Ładowność: b.d.  
Długość: 4360 mm  
Szerokość: 1795 mm  
Wysokość: 1555 mm  
Rozstaw osi: 2640 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1540 / 1540 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: b.d.  
Pojemność bagażnika: 377 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 11,0 s  
Prędkość maksymalna: 170 km/h  
Zużycie paliwa (mieszane): 3,6 l/100 km 6–7 l/100 km
Emisja CO2: 84 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: b.d.  
Cena:
Model od: 79 900 zł  
Wersja hybrydowa od: 89 900 zł  
Wersja testowa: b.d.  

Zobacz również: Ford Focus ST 2.0 TDCI - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Peugeot 3008 2.0 HDI 150: już bardziej crossover niż minivan Nowe Renault Grand Scénic i Mégane Grand Coupé - pierwsza jazda nowościami z Francji Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski Mercedes-Benz Klasy V250d AMG Line - test vana biznesowego Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi 150 - jeszcze lepszy? BMW 225xe Active Tourer: hybryda lepsza od benzyny i diesla Nowe Volvo XC90 T8 Excellence: więcej niż premium BMW 440i xDrive M Performance - M4 po oswojeniu Audi S8 plus - szybszy niż rozsądek Nowe Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI - polski hit za 10 lat? Mitsubishi L200 Monster 2,4 AT - gdzie L200 nie może, tam Monstera pośle Volvo S90 D4 Inscription - wzorzec ze Szwecji Volkswagen turbo up! w natarciu Ford Fiesta ST200 - czy można jeszcze ją ulepszyć? Škoda Superb Combi Laurin&Klement - rodzinne kombi celujące w premium Nowy Opel Mokka X - stary model z nowym obliczem Toyota Proace Verso Family 1,6 D-4D (2016) - z Toyotą jej do twarzy Audi A4 allroad quattro 2.0 TDI - komfortowo w teren Seat Leon X-Perience - test terenowego kombi z dieslem Volkswagen Golf R Variant - (nie)zwykłe kombi DS 4 Crossback, czyli jak postawić sobie poprzeczkę na Księżycu Seat Leon ST 2.0 TDI FR 4Drive: najlepsza specyfikacja hiszpańskiego kompaktu Toyota Prius - idealna hybryda w nieidealnym samochodzie Ford Focus RS Mk III: wreszcie godny następca Escorta Coswortha

Popularne w tym tygodniu:

Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha Czy hybrydowy SUV ze skrzynią E-CVT nadaje się na wyjazd w góry? Toyota C-HR w Alpach Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: atrakcyjny mieszczuch w roboczym stroju Volkswagen Golf VII 1.4 TSI FL DSG vs Honda Civic X 1.5 CVT – Ikony klasy kompaktowej w nowym wydaniu