Mercedes-Benz Klasy V250d AMG Line - test vana biznesowego

Ten artykuł ma 2 strony:

Mercedes-Benz Klasy V 250d 7G-Tronic Avantgarde AMG Line — dane techniczne, spalanie, cena

Mercedes (2016)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, doładowany, biturbo  
Rodzaj paliwa: Diesel  
Ustawienie: Wzdłużnie  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 2143 cm³  
Moc maksymalna: 190 KM przy 3800 rpm  
Moment maksymalny: 440 Nm przy 1400–2400 rpm  
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna, 7G-Tronic  
Typ napędu: Na tylną oś (RWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: b.d.  
Zawieszenie tylne: b.d.  
Średnica zawracania: 11,8 m  
Koła, ogumienie przednie: 245/45 R19  
Koła, ogumienie tylne: 245/45 R19  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Van  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 2545 kg  
Ładowność: 555 kg  
Długość: 5140 mm  
Szerokość: 1928 mm bez lusterek  
Wysokość: 1880 mm  
Rozstaw osi: 3200 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1666 / 1646 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 57 l w standardzie, 70 litrów opcjonalnie  
Pojemność bagażnika: 1030 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 9,1 s  
Prędkość maksymalna: 206 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 6,9 l/100 km 8,7 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,5 l/100 km 6,5 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 6,0 l/100 km  
Emisja CO2:

158 g/km

 
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena testowego egzemplarza: 283 321 zł  
Wersja silnikowa od: 188 559 zł  
Model od: 167 526 zł  
Wybrane wyposażenie standardowe Avantgarde:
Elementy nadwozia: Spojler tylny
Elementy wnętrza: Podświetlony próg drzwi przesuwnych, elementy ozdobne AMG, stylizowane na włókno węglowe, deska rozdzielcza w styl. skórzanej, z ozdobnym szwem, oświetlenie Ambiente, wykładzina podłogowa, podsufitka czarna, tapicerka czarna Nappa
Koła i opony: W standardzie Avantgarde felgi 17-calowe aluminiowe, koło zapasowe, ogumienie komfortowe
Komfort: Gniazdo 12 V w bagażniku, aktywny asystent parkowania, lusterka zewnętrzne składane automatycznie, elektrycznie sterowane, ogrzewane, z kierunkowskazami, samościemniające się, samościemniające się lusterko wewnętrzne, kluczyk elektroniczny, kanał ogrzewania dla przestrzeni pasażerskiej, ogrzewane fotele przednie, szyby przyciemniane, stopień wejściowy z oświetleniem, dachowy panel obsługowy, oświetlenie otoczenia w lusterkach zewnętrznych, oświetlenie do czytania indywidualne, adaptacyjne oświetlenie ILS LED, siatki bagażowe w oparciach przednich foteli, oddzielnie otwierana tylna szyba, dzielona przestrzeń bagażowa
Bezpieczeństwo: Asystent ruszania, asystent martwego punktu, asystent rozpoznawania znaków drogowych, czujnik deszczu, system Pre-Safe, asystent utrzymywania pasa ruchu, asystent wspomagania koncentracji, automatyczny układ włączania świateł, poduszki Thorax chroniące miednice kierowcy i pasażera, poduszki powietrzne czołowe, nadokienne boczne z przodu, system rozpoznawania fotelika w fotelu pasażera (AKSE)
Multimedia: Bezpłatna aktualizacja map przez 3 lata
Mechanika: Układ jezdny Agility Control, start/stop plus, pakiet Blue Efficiency
Wybrane wyposażenie opcjonalne egzemplarza testowego:
Elementy nadwozia: Relingi dachowe (1412 zł), pakiet sportowy AMG: sportowe pedały, podsufitka w kolorze czarnym, obręcze 19-calowe, spojler AMG na klapie tylnej, elementy ozdobne stylizowane na włókno węglowe, próg zewnętrzny, sportowy układ jezdny, zaciski hamulcowe przednie z napisem Mercedes-Benz (11 800 zł), brylantowo-srebrny metalik (3550 zł)
Elementy wnętrza: Otwierany dach szklany (8404 zł), pakiet stylizacyjny wnętrza Avantgarde (5552 zł)
Koła i opony: Felgi 19-calowe w ramach pakietu AMG
Komfort: Dwa gniazda 12 V w trzecim rzędzie siedzeń (225 zł), aktywny tempomat Distronic Plus (2694 zł), pakiet parkowania z kamerą 360 stopni (4327 zł), ogrzewane sprystkiwacze szyby przedniej (577 zł), konsola środkowa z lodówką (6345 zł), 2 demontowalne uchwyty na kubki w tylnych podłokietnikach (130 zł), pakiet wyposażenia lusterek (1444 zł), wentylowane siedzenia tylne (3461 zł), wentylowane siedzenia tylne w drugim rzędzie (3461 zł), klimatyzacja automatyczna Thermotronic (1910 zł), pilot zdalnego zterowania dodatkowym ogrzewaniem wodnym (1180 zł), klimatyzacja półautomatyczna Tempmatic z tyłu (2316 zł), pakiet asystenta jazdy (3845 zł), aktywna wentylacja fotela kierowcy (1732 zł), aktywna wentylacja fotela pasażera (1732 zł), fotel kierowcy elektrycznie regulowany z pamięcią położeń (3198 zł), fotel pasażera z elektryczną regulacją i pamięcią położeń (3198 zł), elektrycznie przesuwane drzwi prawe (2373 zł), elektrycznie przesuwane drzwi lewe (2373 zł), klapa tylna Easy-Pack (1891 zł), przyciemniane szyby tylne (1231 zł)
Bezpieczeństwo: Alarm antywłamaniowy EDW (993 zł)
Multimedia: System nagłośnienia Burmester Surround (2484 zł), COMAND Online ze zmieniarką DVD (10 416 zł), integracja tabletu z tyłu (311 zł), zestaw kabli Media Interface (162 zł)
Mechanika: Przygotowanie do montazu gniazda elektrycznego haka holowniczego (539 zł), zbiornik paliwa 70 litrów (257 zł), zbiornik AdBlue 25 litrów (403 zł)

Zobacz również: Mercedes-Benz GLC 250 AMG Line (2016) - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi 150 - jeszcze lepszy? BMW 225xe Active Tourer: hybryda lepsza od benzyny i diesla Nowe Volvo XC90 T8 Excellence: więcej niż premium BMW 440i xDrive M Performance - M4 po oswojeniu Audi S8 plus - szybszy niż rozsądek Nowe Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI - polski hit za 10 lat? Mitsubishi L200 Monster 2,4 AT - gdzie L200 nie może, tam Monstera pośle Volvo S90 D4 Inscription - wzorzec ze Szwecji Volkswagen turbo up! w natarciu Ford Fiesta ST200 - czy można jeszcze ją ulepszyć? Škoda Superb Combi Laurin&Klement - rodzinne kombi celujące w premium Nowy Opel Mokka X - stary model z nowym obliczem Toyota Proace Verso Family 1,6 D-4D (2016) - z Toyotą jej do twarzy Audi A4 allroad quattro 2.0 TDI - komfortowo w teren Seat Leon X-Perience - test terenowego kombi z dieslem Volkswagen Golf R Variant - (nie)zwykłe kombi DS 4 Crossback, czyli jak postawić sobie poprzeczkę na Księżycu Seat Leon ST 2.0 TDI FR 4Drive: najlepsza specyfikacja hiszpańskiego kompaktu Toyota Prius - idealna hybryda w nieidealnym samochodzie Ford Focus RS Mk III: wreszcie godny następca Escorta Coswortha Gran turismo nowej generacji - Porsche Panamera z bliska przed premierą Nowe Megane GT - rozgrzewka u Renault Sport Suzuki SX4 S-Cross 1,4 140 KM BoosterJet (2016) – prawdziwy samuraj?

Popularne w tym tygodniu:

Škoda Octavia 1.0 TSI Joy (2017) - czy rozmiar ma znaczenie? Koreańczycy mierzą wysoko: pierwsza jazda Hyundaiem Koną w Namyang Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum - nadal atrakcyjne Audi Q2 2.0 TDI quattro: mały crossover za 200 tys. zł Ford Kuga 2.0 TDCi AWD Titanium: lepszy niż pokazują statystyki