Metamorfoza Volkswagena Golfa GTI dziełem SKN

Jeśli komuś znudziła się seryjna wersja popularnego samochodu dla ludu, może oddać go w ręce specjalistów z SKN, którzy stworzą prawdziwe dzieło sztuki. Przed Wami zmodyfikowany Volkswagen Golf GTI V.

SKN Volkswagen Golf V GTI
SKN Volkswagen Golf V GTI
Marek Adamowicz

13.03.2012 | aktual.: 07.10.2022 19:23

Jeśli komuś znudziła się seryjna wersja popularnego samochodu dla ludu, może oddać go w ręce specjalistów z SKN, którzy stworzą prawdziwe dzieło sztuki. Przed Wami zmodyfikowany Volkswagen Golf GTI V.

Zgodnie z oczekiwaniami klientów również to auto wjechało do garażu tunerów. Pierwszym elementem, który zostanie zauważony, jest kolor. Wiśniowy mat połączony z grafitowymi pasami na bokach sprawia, że można się w tym aucie zakochać.

Przedni pas otrzymał nowy zderzak, w którym znajdują się osłony ze wzorem plastra pszczelego miodu. Spód zderzaka upiększają elementy z włókna węglowego. Ten kompozyt jest też na listwach skrywających spryskiwacze ksenonowych reflektorów i przednim grillu. Maskę zdobią emblematy producentów części użytych do modyfikacji.

Z boku samochodu pojawiły się nowe progi, listwy boczne i lusterka wykonane w włókna węglowego. Na rozpoczynającym się na wysokości tylnych reflektorów, a kończącym na przednim nadkolu grafitowym pasie znajdują się emblematy firm tunerskich. Z tyłu są zmodyfikowane tylne reflektory, delikatny spojler na tylnej klapie oraz nowy zderzak z wbudowanym dyfuzorem oraz czterema końcówkami układu wydechowego.

SKN Volkswagen Golf V GTI
SKN Volkswagen Golf V GTI

Wnętrza również nie ominęły zmiany. Sportowe fotele obite skórą i elementami alcantary zapewniają świetne trzymanie boczne oraz komfort podczas szybkiej jazdy. Na fotelach znajdują się wyszyte logo SKN, a całość została ozdobiona czerwonym wyszyciem. Podsufitkę oraz słupki boczne obszyto zamszem, który jest również na boczkach drzwi, mieszku skrzyni biegów, dźwigni hamulca ręcznego czy podłokietniku.

System nagłośnienia Golfa także zmodyfikowano. Jednostka centralna firmy Clarion, wyposażona w odtwarzacz DVD i nawigację satelitarną, współpracuje m.in. z 4-kanałowym wzmacniaczem High-End 4360, 8 głośnikami APA i subwooferem Clariona umieszczonym w bagażniku.

Najważniejsze zmiany zaszły jednak pod maską. W seryjnym silniku benzynowym 2,0 TFSI o mocy 200 KM (147 kW) zmodyfikowano osprzęt i oprogramowanie. Efekt końcowy to 307 KM (226 kW) i 425 Nm. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada manualna, 6-biegowa skrzynia. W układzie wydechowym pojawił się sportowy katalizator firmy HJS, który zapewnia symfonię dźwięków wydobywających się z końcówek układu wydechowego.

SKN Volkswagen Golf V GTI
SKN Volkswagen Golf V GTI

Za zatrzymanie samochodu odpowiada układ hamulcowy firmy MOV’IT, w skład którego wchodzą nawiercane tarcze hamulcowe z 4-tłoczkowymi zaciskami. Zawieszenie obniżono o 30 mm. Auto stoi na pięknych 19-calowych felgach ze stopów lekkich BBS CH-R. Opony znajdujące się na felgach to Maragoni M-Power w rozmiarze 225/35 ZR 19.

  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
  • SKN Volkswagen Golf V GTI
[1/23] SKN Volkswagen Golf V GTI
Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)