Jak widać ekipy tuningowe prześcigają się w tworzeniu pakietów dla 4-drzwiowego Porsche. Pierwsze dwie propozycje należały do Gemballa oraz 9ff. Zobaczmy, jak Panamerę Turbo interpretuje drużyna z Wielkiej Brytanii - Oakley Design.
Jak widać ekipy tuningowe prześcigają się w tworzeniu pakietów dla 4-drzwiowego Porsche. Pierwsze dwie propozycje należały do Gemballa oraz 9ff. Zobaczmy, jak Panamerę Turbo interpretuje drużyna z Wielkiej Brytanii - Oakley Design.
Auto zostało wyposażone w liczne elementy z włókna węglowego: dach, przedni spoiler, tylny dyfuzor oraz superlekkie 20-calowe felgi Dymag. Nie zmieniono tylnego, elektronicznie obsługiwanego spoilera, jednak podobnie jak pozostałe elementy, pokryto go karbonem. Dodatkowo aerodynamikę wspomagają liczne wloty i kanały.
Oprócz wyżej wymienionych elementów wagę auta redukuje tytanowy układ wydechowy z logo tunera. Dzięki wszystkim tym częściom Panamera jest lżejsza o 80 kg.
Oakley dzięki przeprogramowaniu silnika i wymianie układu wydechowego uzyskał 680 KM. W porównaniu z Gemballa (750 KM) oraz 9ff (650 KM) Brytyjczycy zajmują więc 2. miejsce. Jeśli chodzi o wygląd, klasyfikację każdy przeprowadzi sam.
Źródło: autoevolution