Volkswagen Golf GTI Cabriolet oficjalnie

Volkswagen Golf GTI Cabriolet

Volkswagen Golf GTI Cabriolet

Na początku lutego informowaliśmy Was o planach Volkswagena odnośnie modelu Golf GTI Cabriolet. Okazuje się, że wcześniejsze informacje okazały się prawdziwe, gdyż Volkswagen oficjalnie zaprezentował ten model, a jego premiera odbędzie się na salonie samochodowym w Genewie.

Golf GTI z otwartym nadwoziem będzie ostatnią odsłoną szóstej generacji tego modelu, gdyż już jesienią zadebiutuje siódma generacja tego popularnego kompaktu. Niemiecki producent zdecydował się tutaj na identyczny body kit jak w zwykłej wersji Golfa GTI z zamkniętym nadwoziem. W środku także bez większych zmian, jednak z tyłu znajdują się jedynie 2 miejsca.

Volkswagen Golf VI 1,4 TSI Highline – czas poznać prawdę [test autokult.pl]

Jednak w przypadku takiego samochodu chodzi przecież głównie o przyjemność z jazdy z wiatrem we włosach. A frajda będzie całkiem spora, gdyż pod maską zainstalowano tą samą jednostkę napędową co w standardowej wersji GTI, a więc 2,0-litrowy motor TSI generujący 210 KM i 280 Nm momentu obrotowego. Napęd na oś przednią może być przekazywany przy pomocy 6-biegowej skrzyni manualnej lub też opcjonalnej skrzyni DSG.

Volkswagen Golf GTI Cabriolet

Volkswagen Golf GTI Cabriolet przyśpiesza do pierwszych 100 km/h w 7,3 sekundy (wersja hatchback — 6,9 sek.), a wskazówka prędkościomierza zatrzyma się przy wartości 237 km/h w przypadku skrzyni manualnej i przy 235 km/h w wersji ze skrzynią DSG.

Volkswagen Golf IV [z drugiej ręki]

Materiałowy dach rozkłada się w 9,5 sekundy, a jego zamknięcie zajmuje 11 sekund. Co więcej, operacji tych można dokonywać w ruchu — do prędkości 30 km/h. Rozkładany dach zmniejszył rzecz jasna pojemność bagażnika, która wynosi tutaj 250 litrów. Samochód pojawi się w sprzedaży wraz z początkiem lata.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

Źródło: Carscoop

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Nowy model McLarena w 2015 roku [aktualizacja] Nissan Navara od Nismo Kobiety wybrały swój samochód roku Zlicytowano najdroższe numery rejestracyjne świata Sebastian Vettel po trzech dniach w Scuderia Ferrari Suzuki Wagon R+ z wadliwymi poduszkami powietrznymi Problem z hamulcami w Jaguarach XJ Poważna awaria silnika w 14 tysiącach samochodów Toyoty BMW serii 5 GT z dieslem do serwisu Range Rover Evoque Cabrio prawdopodobnie w przyszłym roku WEC 2014 São Paulo: triumf Porsche, mistrzostwo Toyoty Ciąg dalszy opery mydlanej Saaba Mark Webber nie pamięta swojego wypadku w Sao Paulo BMW 2 Active Tourer z napędem xDrive Tajemniczy muł testowy LaFerrari - będzie spider? Mercedes-Benz SL63 AMG World Championship 2014 Collector's Edition Chiny staną się głównym odbiorcą Volvo Wzmocniony Seat Leon Cupra Drogowe samochody McLarena nie dostaną silników Hondy Ford Ranger po kuracji odmładzającej [wideo] BMW przedstawia najdroższy lakier w swojej ofercie Jazda z pijanym kierowcą to gra o życie. Zagrasz? Potężna kraksa Marka Webbera w Sao Paulo! LARTE Design Range Rover Sport Winner - SUV po rosyjsku

Popularne w tym tygodniu:

Polacy remontują i wzmacniają silniki w najdroższych klasykach Infiniti Q60 Project Black S może trafić do produkcji seryjnej Toyota przegrała w Le Mans przez pozdrowienie od innego kierowcy Auto staje w płomieniach – jak nie pogorszyć sytuacji? Dramatyczny i nieprzewidywalny wyścig w Le Mans Aktualna mapa fotoradarów w Polsce Autonomiczny Ford Fusion w akcji. Do 2025 roku pojawi się w salonach Jakie wnętrza lubią Polacy? Autopilot w nowym Nissanie Leaf to żadna nowość Jon Olsson znów przesadził – George the Rolls