2014 Porsche Turbo z systemem czterech kół skrętnych
Nowe Porsche 911 Turbo ma być pod każdym względem lepsze od swojego, bardzo udanego zresztą, poprzednika. Większy rozstaw osi, więcej turbosprężarek, no i większa trakcja. W tym ostatnim pomóc ma system czterech kół skrętnych.
Nowe Porsche 911 Turbo ma być pod każdym względem lepsze od swojego, bardzo udanego zresztą, poprzednika. Większy rozstaw osi, więcej turbosprężarek, no i większa trakcja. W tym ostatnim pomóc ma system czterech kół skrętnych.
Fotograficzni szpiedzy już kilkakrotnie przyłapali nowe 911 Turbo, a w sieci pojawiały się już spekulacje na temat jednostki napędowej. Będzie nią bokser o pojemności 3,8 l wspomagany trzema turbosprężarkami tłoczącymi prawdopodobnie moc w przedziale 525 do 550 KM. To pozwoli autu na przyspieszanie od 0 do 100 km/h na poziomie 3,3 s oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 313 km/h.
W sieci pojawiły się także informacje, że pomimo zastosowania napędu na cztery koła, Porsche wyposaży nowe 911 Turbo w system czterech kół skrętnych. nie są to jednak potwierdzone wieści.
Źródło: WCF