Jakiś czas temu Honda próbowała swoich sił w klasie tańszych luksusowych limuzyn z modelem Legend. Nie udało się. Podobnie robiło Renault z Vel Satisem i teraz z Latitude, które ostatnio zawitało do naszej redakcji. Toyota nie chce jednak ryzykować i z tego względu Camry nie była dostępna na rynku europejskim. Mogą się nią jednak przejechać Rosjanie, którzy rozpoczęli montaż nowej generacji modelu.
Jakiś czas temu Honda próbowała swoich sił w klasie tańszych luksusowych limuzyn z modelem Legend. Nie udało się. Podobnie robiło Renault z Vel Satisem i teraz z Latitude, które ostatnio zawitało do naszej redakcji. Toyota nie chce jednak ryzykować i z tego względu Camry nie była dostępna na rynku europejskim. Mogą się nią jednak przejechać Rosjanie, którzy rozpoczęli montaż nowej generacji modelu.
Toyota Camry jest niesamowicie popularna w Stanach Zjednoczonych. Pojemne i wygodne auto, którego wnętrze z podświetlanym na zielono zegarkiem, przeciętnie wpasowanymi drewnianymi dodatkami w deskę rozdzielczą, idealnie wpisuje się w amerykańskie realia.
W poniedziałek w fabryce Toyoty w Sankt Petersburgu rozpoczęła się produkcja nowej Toyoty Camry. Po raz pierwszy duże Toyoty wyjechały stamtąd w 2007 roku, kiedy rozpoczęto produkcję poprzedniej generacji tego modelu.
Rosyjska Toyota Camry różni się od amerykańskiej wersji, na której rzecz jasna bazuje. Ta produkowana za naszą wschodnią granicą ma jednak zmienione przednie reflektory, zderzak, maskę, grill oraz zupełnie inne tylne lampy.
Auto będzie dostępne z 2 jednostkami benzynowymi: zupełnie nowym 4-cylindrowym, rzędowym silnikiem 2,5 l oraz jednostkąV6 o pojemności 3,5 l. Obie wersje są dostępne wyłącznie z 6-biegową automatyczną przekładnią.
Źródło: Carscoop