Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Nissan Laurel C32 Hardtop 2.0 T MT (170 KM) vs Nissan Laurel C32 Hardtop 2.8 D AT (90 KM)

Nissan Laurel C32 Hardtop 2.0 T MT (170 KM)

Nissan Laurel C32 Hardtop 2.8 D AT (90 KM)

 Nissan Laurel C32 Hardtop 2.0 T MT (170 KM)Nissan Laurel C32 Hardtop 2.8 D AT (90 KM) 
MarkaNissanNissan
ModelNissan LaurelNissan Laurel
GeneracjaNissan Laurel C32Nissan Laurel C32
Silnik2.0 T MT (170 KM)2.8 D AT (90 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHardtopHardtop
Liczba miejsc55
Długość4650 mm4650 mm
Szerokość1690 mm1690 mm
Wysokość1425 mm1425 mm
Rozstaw osi2670 mm2670 mm
Rozstaw kół przednich1409 mm1409 mm
Rozstaw kół tylnych1390 mm1390 mm
Masa własna1410 kg1440 kg
Prześwit165 mm165 mm
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1998 cm32792 cm3Silnik w Nissan Laurel C32 Hardtop 2.8 D AT (90 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika170 KM90 KMSilnik w Nissan Laurel C32 Hardtop 2.0 T MT (170 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 600 obr/mindo 4 600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy167 Nm170 NmSilnik Nissan Laurel C32 Hardtop 2.8 D AT (90 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniagaźnikgaźnik
Układ cylindrówVrzędowy
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder22
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka + kompresor
Średnica cylindra78 mm84.5 mm
Skok tłoka69.7 mm83 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min2400 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaPB92Olej napędowy
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów54Skrzynia biegów Nissan Laurel C32 Hardtop 2.0 T MT (170 KM) ma więcej przełożeń.
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna187 km/h183 km/hNissan Laurel C32 Hardtop 2.0 T MT (170 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)14.1 s
Pojemność zbiornika paliwa60 l60 l
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczneNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
Tylne zawieszenieMost napędowy, Na wzdłużnych wahaczy, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłówMost napędowy, Na wzdłużnych wahaczy, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów

Nissan Laurel C32 Hardtop 2.0 T MT (170 KM) vs Nissan Laurel C32 Hardtop 2.8 D AT (90 KM) Porównania i newsy

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...

dawno temu

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Nissan Laurel C32 Hardtop 2.0 T MT (170 KM) versus konkurencja

Nissan Laurel C32 Hardtop 2.8 D AT (90 KM) versus konkurencja