Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM) vs Nissan Cedric Y30 [FL] Kombi 2.8 D MT (93 KM)

Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM)

Nissan Cedric Y30 [FL] Kombi 2.8 D MT (93 KM)

 Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM)Nissan Cedric Y30 [FL] Kombi 2.8 D MT (93 KM) 
MarkaNissanNissan
ModelNissan CedricNissan Cedric
GeneracjaNissan Cedric Y30 [FL]Nissan Cedric Y30 [FL]
Silnik3.0 AT (153 KM)2.8 D MT (93 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHardtopKombi
Liczba miejsc55
Długość4860 mm4690 mm
Szerokość1720 mm1690 mm
Wysokość1425 mm1435 mm
Rozstaw osi2730 mm2730 mm
Masa własna1515 kg1300 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika2960 cm32792 cm3Silnik w Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika153 KM93 KMSilnik w Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 2 000 obr/mindo 4 800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy247 Nm177 NmSilnik Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowybezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder22
Średnica cylindra87 mm84.5 mm
Skok tłoka83 mm83 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min2400 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaPB92Olej napędowy
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów34Skrzynia biegów Nissan Cedric Y30 [FL] Kombi 2.8 D MT (93 KM) ma więcej przełożeń.
NapędTylnyTylny
Osiągi
Pojemność zbiornika paliwa72 l72 l
Średnica zawracania11.2 m11.2 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaKolumny Macphersona
Tylne zawieszeniePół-niezależne, Belka, Stabilizator przechyłówPół-niezależne, Belka, Stabilizator przechyłów

Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM) vs Nissan Cedric Y30 [FL] Kombi 2.8 D MT (93 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...

dawno temu

Lexus LC 500 – test

Pamiętacie taki samochód jak Lexus LFA? Niezwykły model z przeraźliwie głośnym V10, który na zawsze zmienił oblicze marki i pokazał, że Japończycy potrafią stworzyć niesamowite superauto. Czy właśnie mamy do czynienia z jego następcą?

dawno temu

Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 AT (153 KM) versus konkurencja

Nissan Cedric Y30 [FL] Kombi 2.8 D MT (93 KM) versus konkurencja