Nissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 2.8 D AT (100 KM) vs Nissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 3.0 Turbo AT (255 KM)

Nissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 2.8 D AT (100 KM)

Nissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 3.0 Turbo AT (255 KM)

 Nissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 2.8 D AT (100 KM)Nissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 3.0 Turbo AT (255 KM) 
MarkaNissanNissan
ModelNissan CedricNissan Cedric
GeneracjaNissan Cedric Y32Nissan Cedric Y32
Silnik2.8 D AT (100 KM)3.0 Turbo AT (255 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHardtopHardtop
Liczba miejsc55
Długość4800 mm4780 mm
Szerokość1745 mm1745 mm
Wysokość1410 mm1410 mm
Rozstaw osi2760 mm2760 mm
Rozstaw kół przednich1500 mm1500 mm
Rozstaw kół tylnych1495 mm1495 mm
Masa własna1590 kg1630 kg
Prześwit150 mm145 mm
Masa całkowita1905 kg
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika2825 cm32960 cm3Silnik w Nissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 3.0 Turbo AT (255 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika100 KM255 KMSilnik w Nissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 3.0 Turbo AT (255 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 800 obr/minod 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy182 Nm343 NmSilnik Nissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 3.0 Turbo AT (255 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyV
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder24Silnik w Nissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 3.0 Turbo AT (255 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra85 mm87 mm
Skok tłoka83 mm83 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2400 obr/min3200 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów44
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna240 km/h
Pojemność zbiornika paliwa80 l80 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km5.2 l13.2 lNissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 2.8 D AT (100 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.2 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km9.7 l
Zasięgod 1 540 kmod 610 do 1 290 km
Średnica zawracania11 m11 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Przednie zawieszenieNiezależna, SprężynowaSprężyny śrubowe
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, SprężynowaSprężyny śrubowe

Nissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 2.8 D AT (100 KM) vs Nissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 3.0 Turbo AT (255 KM) Porównania i newsy

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo]

Są takie samochody, których istnienie trudno jest uzasadnić jakimiś mocno rozsądnymi argumentami. W taki sposób rozrasta się gama MINI – marki, która przybiera kolejne bardzo ciekawe formy. Tym razem pora na crossovera aspirującego do bycia hot ...

dawno temu

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Nissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 2.8 D AT (100 KM) versus konkurencja

Nissan Cedric Y32 Hardtop 4-dw. 3.0 Turbo AT (255 KM) versus konkurencja