Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Mitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 3-dw. 3.0 AT (185 KM) vs Mitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 3.0 MT (141 KM)

Mitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 3-dw. 3.0 AT (185 KM)

Mitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 3.0 MT (141 KM)

 Mitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 3-dw. 3.0 AT (185 KM)Mitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 3.0 MT (141 KM) 
MarkaMitsubishiMitsubishi
ModelMitsubishi MonteroMitsubishi Montero
GeneracjaMitsubishi Montero 2 generacji [FL]Mitsubishi Montero 2 generacji [FL]
Silnik3.0 AT (185 KM)3.0 MT (141 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSUVSUV
Liczba miejsc57Mitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 3.0 MT (141 KM) ma więcej miejsc.
Długość4145 mm4725 mm
Szerokość1785 mm1775 mm
Wysokość1815 mm1870 mm
Rozstaw osi2420 mm2725 mm
Rozstaw kół przednich1465 mm1465 mm
Rozstaw kół tylnych1480 mm1480 mm
Masa własna1740 kg1940 kg
Prześwit215 mm215 mm
Masa całkowita2510 kg2850 kgMitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 3-dw. 3.0 AT (185 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Skrzynia ładunkowa (Długość x Szerokość x Wysokość)1070x960x1085 mm1380x1445x1135 mm
Dopuszczalna masa z przyczepą5310 kg5950 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika2972 cm32972 cm3
Moc silnika185 KM141 KMSilnik w Mitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 3-dw. 3.0 AT (185 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 000 obr/mindo 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy255 Nm255 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra91.1 mm91.1 mm
Skok tłoka76 mm76 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4500 obr/min4500 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO IIEURO II
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów45Skrzynia biegów Mitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 3.0 MT (141 KM) ma więcej przełożeń.
Napędna cztery kołana cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna170 km/h170 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)12.1 s12.1 s
Pojemność zbiornika paliwa75 l92 lMitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 3.0 MT (141 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km17.6 l16.6 lMitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 3.0 MT (141 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km10.9 l10.6 lMitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 3.0 MT (141 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km13.5 l14.7 lMitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 3-dw. 3.0 AT (185 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 430 do 690 kmod 550 do 870 km
Średnica zawracania10.6 m11.8 mMitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 3-dw. 3.0 AT (185 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieNie rzeźbione przednia, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłówNie rzeźbione przednia, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłów

Mitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 3-dw. 3.0 AT (185 KM) vs Mitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 3.0 MT (141 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Mitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 3-dw. 3.0 AT (185 KM) versus konkurencja

Mitsubishi Montero 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 3.0 MT (141 KM) versus konkurencja