Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Infiniti QX60 L50 Crossover 2.5 Xtronic AWD Hybrid (231 KM) vs Infiniti QX60 L50 Crossover 3.5 Xtronic AWD (262 KM)

Infiniti QX60 L50 Crossover 2.5 Xtronic AWD Hybrid (231 KM)

Infiniti QX60 L50 Crossover 3.5 Xtronic AWD (262 KM)

 Infiniti QX60 L50 Crossover 2.5 Xtronic AWD Hybrid (231 KM)Infiniti QX60 L50 Crossover 3.5 Xtronic AWD (262 KM) 
MarkaInfinitiInfiniti
ModelInfiniti QX60Infiniti QX60
GeneracjaInfiniti QX60 L50Infiniti QX60 L50
Silnik2.5 Xtronic AWD Hybrid (231 KM)3.5 Xtronic AWD (262 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCrossoverCrossover
Liczba miejsc77
Długość4990 mm4990 mm
Szerokość1960 mm1960 mm
Wysokość1742 mm1742 mm
Rozstaw osi2900 mm2900 mm
Rozstaw kół przednich1670 mm1670 mm
Rozstaw kół tylnych1670 mm1670 mm
Masa własna2105 kg2082 kg
Prześwit178 mm187 mm
Masa całkowita2602 kg2680 kgInfiniti QX60 L50 Crossover 2.5 Xtronic AWD Hybrid (231 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika165 l165 l
Maksymalna pojemność bagażnika2166 l2166 l
Ładowność497 kg598 kgInfiniti QX60 L50 Crossover 3.5 Xtronic AWD (262 KM) ma większą ładowność.
Obciążenie przedniej/tylnej osi1431/1171 kg1474/1206 kg
Silnik
Typ silnikaHybrydabenzyna
Pojemność silnika2488 cm33498 cm3Silnik w Infiniti QX60 L50 Crossover 3.5 Xtronic AWD (262 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika231 KM262 KMSilnik w Infiniti QX60 L50 Crossover 3.5 Xtronic AWD (262 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 600 obr/mindo 6 400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy330 Nm334 NmSilnik Infiniti QX60 L50 Crossover 3.5 Xtronic AWD (262 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyV
Liczba cylindrów46Silnik w Infiniti QX60 L50 Crossover 3.5 Xtronic AWD (262 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaSprężarka
Średnica cylindra95.5 mm
Skok tłoka81.4 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3600 obr/min4400 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówbezstopniowabezstopniowa
Napędna cztery kołana cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna190 km/h190 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)8.6 s8.4 sInfiniti QX60 L50 Crossover 3.5 Xtronic AWD (262 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa74 l74 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km10.7 l14.4 lInfiniti QX60 L50 Crossover 2.5 Xtronic AWD Hybrid (231 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km7.3 l8.5 lInfiniti QX60 L50 Crossover 2.5 Xtronic AWD Hybrid (231 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km8.5 l10.7 lInfiniti QX60 L50 Crossover 2.5 Xtronic AWD Hybrid (231 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 690 do 1 010 kmod 510 do 870 km
Średnica zawracania11.8 m11.8 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłówNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów

Infiniti QX60 L50 Crossover 2.5 Xtronic AWD Hybrid (231 KM) vs Infiniti QX60 L50 Crossover 3.5 Xtronic AWD (262 KM) Porównania i newsy

Pierwsza jazda Infiniti QX60: przestronny SUV zrobiony jak dawniej

Nie ma turbodoładowanego silnika, cyfrowych zegarów, elektronicznego "ręcznego", rozbudowanego systemu inforozrywki. Pod wieloma względami Infiniti QX60 odstaje od konkurencji. Wbrew pozorom, to może być zaleta, a tutaj lista plusów się nie kończy.

dawno temu

Test Infiniti QX60: kupujmy wolnossące V6, bo tak szybko odchodzą

Infiniti QX60 to w pewnym sensie nowy model, który jest już tak stary, że przyszedł czas go pożegnać. Ostatnie sztuki zostały u polskiego dealera, a rabaty są imponujące. Za 269 900 zł możesz zostać właścicielem potężnego SUV-a z prawdziwym ...

dawno temu

Porsche Macan S: to auto naprawdę nie potrzebuje liftingu

Z jednej strony mamy fanatyków, dla których prawdziwe Porsche nigdy nie powinno być SUV-em (czy też SAV-em czy innym CUV-em). Z drugiej strony barykady mamy klientów, dla których liczy się bardziej znaczek, niż nadwozie. Albo podwozie, bo Porsche ...

dawno temu

Infiniti QX60 L50 Crossover 2.5 Xtronic AWD Hybrid (231 KM) versus konkurencja

Infiniti QX60 L50 Crossover 3.5 Xtronic AWD (262 KM) versus konkurencja