Ford Ranger 3 generacji DoubleCab pickup 4-dw. 3.0 TD AT 4x4 (156 KM) vs Ford Ranger 3 generacji DoubleCab pickup 4-dw. 3.0 TD MT 4x4 (156 KM)

Ford Ranger 3 generacji DoubleCab pickup 4-dw. 3.0 TD AT 4x4 (156 KM)

Ford Ranger 3 generacji DoubleCab pickup 4-dw. 3.0 TD MT 4x4 (156 KM)

 Ford Ranger 3 generacji DoubleCab pickup 4-dw. 3.0 TD AT 4x4 (156 KM)Ford Ranger 3 generacji DoubleCab pickup 4-dw. 3.0 TD MT 4x4 (156 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord RangerFord Ranger
GeneracjaFord Ranger 3 generacjiFord Ranger 3 generacji
Silnik3.0 TD AT 4x4 (156 KM)3.0 TD MT 4x4 (156 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaPickupPickup
Liczba miejsc55
Długość5075 mm5075 mm
Szerokość1805 mm1805 mm
Wysokość1755 mm1755 mm
Rozstaw osi3000 mm3000 mm
Rozstaw kół przednich1445 mm1445 mm
Rozstaw kół tylnych1440 mm1440 mm
Masa własna1913 kg1913 kg
Prześwit205 mm205 mm
Masa całkowita2985 kg2985 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Wysokość załadunkowa804 mm804 mm
Skrzynia ładunkowa (Długość x Szerokość x Wysokość)1530x1456x457 mm1530x1456x457 mm
Ładowność1072 kg1072 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą5985 kg5985 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika2953 cm32953 cm3
Moc silnika156 KM156 KM
Obroty maksymalnej mocydo 3 200 obr/mindo 3 200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy380 Nm380 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra96 mm96 mm
Skok tłoka102 mm102 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1800 obr/min1800 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów55
Napędna cztery kołana cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna169 km/h169 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)13.3 s11.3 sFord Ranger 3 generacji DoubleCab pickup 4-dw. 3.0 TD MT 4x4 (156 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa70 l70 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km12.6 l11.3 lFord Ranger 3 generacji DoubleCab pickup 4-dw. 3.0 TD MT 4x4 (156 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km8.9 l8 lFord Ranger 3 generacji DoubleCab pickup 4-dw. 3.0 TD MT 4x4 (156 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km10.2 l9.2 lFord Ranger 3 generacji DoubleCab pickup 4-dw. 3.0 TD MT 4x4 (156 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 560 do 790 kmod 620 do 880 km
Średnica zawracania12.6 m12.6 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieZależna, ResorZależna, Resor

Ford Ranger 3 generacji DoubleCab pickup 4-dw. 3.0 TD AT 4x4 (156 KM) vs Ford Ranger 3 generacji DoubleCab pickup 4-dw. 3.0 TD MT 4x4 (156 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Ford Ranger Ricardo to zmilitaryzowany pickup dla każdego

Brytyjska firma Ricardo wzięła na warsztat Forda Rangera i zmieniła go w prawdziwy wóz bojowy, który bez wątpienia budzi respekt wszędzie tam, gdzie się pojawi. Co ważne, jest to nie tylko solidna broń na kołach, ale i porządna terenówka.

2 tygodnie temu

Ford Ranger 3 generacji DoubleCab pickup 4-dw. 3.0 TD AT 4x4 (156 KM) versus konkurencja

Ford Ranger 3 generacji DoubleCab pickup 4-dw. 3.0 TD MT 4x4 (156 KM) versus konkurencja