Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (210 KM) vs Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM)

Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (210 KM)

Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM)

 Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (210 KM)Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord ExplorerFord Explorer
GeneracjaFord Explorer 2 generacji [FL]Ford Explorer 2 generacji [FL]
Silnik4.0 AT (210 KM)4.0 MT (160 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSUVSUV
Liczba miejsc44
Długość4608 mm4608 mm
Szerokość1783 mm1783 mm
Wysokość1704 mm1704 mm
Rozstaw osi2585 mm2585 mm
Rozstaw kół przednich1486 mm1486 mm
Rozstaw kół tylnych1487 mm1487 mm
Masa własna1769 kg1742 kg
Prześwit200 mm200 mm
Masa całkowita2159 kg2159 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika974 l974 l
Maksymalna pojemność bagażnika1974 l1974 l
Ładowność390 kg417 kgFord Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą4082 kg3175 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika4015 cm34015 cm3
Moc silnika210 KM160 KMSilnik w Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (210 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 250 obr/mindo 4 200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy325 Nm305 NmSilnik Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (210 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder22
Średnica cylindra100.3 mm100 mm
Skok tłoka84.3 mm84 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3250 obr/min2750 obr/min
Rodzaj paliwaPB92PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna196 km/h185 km/hFord Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (210 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.6 s10.9 sFord Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (210 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa65.5 l65.5 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km18 l17 lFord Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km14 l13 lFord Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km15.1 l13.8 lFord Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 360 do 470 kmod 390 do 500 km
Średnica zawracania10.6 m10.6 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszeniezależne, sztywny most, resoryzależne, sztywny most, resory

Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (210 KM) vs Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 AT (210 KM) versus konkurencja

Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT (160 KM) versus konkurencja