Toyota Hiace H200 [FL] Van 2.0 AT L1H1 (133 KM) vs Toyota Hiace H200 [FL] Van 2.0 MT L1H1 (133 KM)

Toyota Hiace H200 [FL] Van 2.0 AT L1H1 (133 KM)

Toyota Hiace H200 [FL] Van 2.0 MT L1H1 (133 KM)

 Toyota Hiace H200 [FL] Van 2.0 AT L1H1 (133 KM)Toyota Hiace H200 [FL] Van 2.0 MT L1H1 (133 KM) 
MarkaToyotaToyota
ModelToyota HiaceToyota Hiace
GeneracjaToyota Hiace H200 [FL]Toyota Hiace H200 [FL]
Silnik2.0 AT L1H1 (133 KM)2.0 MT L1H1 (133 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaVanVan
Liczba miejsc33
Długość4695 mm4695 mm
Szerokość1695 mm1695 mm
Wysokość1980 mm1980 mm
Rozstaw osi2570 mm2570 mm
Rozstaw kół przednich1470 mm1470 mm
Rozstaw kół tylnych1465 mm1465 mm
Masa własna1680 kg1670 kg
Prześwit195 mm195 mm
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1998 cm31998 cm3
Moc silnika133 KM133 KM
Obroty maksymalnej mocydo 5 600 obr/mindo 5 600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy182 Nm182 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra86 mm86 mm
Skok tłoka86 mm86 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min4000 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów45Skrzynia biegów Toyota Hiace H200 [FL] Van 2.0 MT L1H1 (133 KM) ma więcej przełożeń.
NapędTylnyTylny
Osiągi
Pojemność zbiornika paliwa70 l70 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km10.9 l9.8 lToyota Hiace H200 [FL] Van 2.0 MT L1H1 (133 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Średnica zawracania10 m10 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieZależna, Resor, AmortyzatoryZależna, Resor, Amortyzatory

Toyota Hiace H200 [FL] Van 2.0 AT L1H1 (133 KM) vs Toyota Hiace H200 [FL] Van 2.0 MT L1H1 (133 KM) Porównania i newsy

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...

dawno temu

Toyota Hiace H200 [FL] Van 2.0 AT L1H1 (133 KM) versus konkurencja

Toyota Hiace H200 [FL] Van 2.0 MT L1H1 (133 KM) versus konkurencja