Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) vs Audi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (340 KM)

Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM)

Audi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (340 KM)

 Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM)Audi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (340 KM) 
MarkaAudiAudi
ModelAudi TTAudi TT
GeneracjaAudi TT 8J [FL]Audi TT 8J [FL]
Silnik2.5 TFSI quattro MT (360 KM)2.5 TFSI quattro MT (340 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCoupeRoadster
Liczba miejsc42Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) ma więcej miejsc.
Długość4198 mm4198 mm
Szerokość1842 mm1842 mm
Wysokość1342 mm1348 mm
Rozstaw osi2468 mm2468 mm
Rozstaw kół przednich1555 mm1555 mm
Rozstaw kół tylnych1546 mm1546 mm
Masa własna1525 kg1450 kg
Masa całkowita1850 kg1850 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika292 l290 lAudi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika292 l290 lAudi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność335 kg400 kgAudi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (340 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika2480 cm32480 cm3
Moc silnika360 KM340 KMSilnik w Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocyod 5 500 do 6 700 obr/minod 5 400 do 6 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy465 Nm450 NmSilnik Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów55
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1650 do 5400  obr/min1600 do 5300  obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaPB98PB98
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów66
Napędna cztery kołana cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna280 km/h250 km/hAudi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)4.3 s4.7 sAudi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa60 l60 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km12.6 l13.3 lAudi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km6.8 l7.2 lAudi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km9 l9.5 lAudi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 480 do 880 kmod 450 do 830 km
Średnica zawracania11 m10.96 mAudi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (340 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneHamulce
Hamulce tylneTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersonaniezależne, kolumny MacPhersona, wahacze trójkątne
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznywiele poprzeczny

Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) vs Audi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (340 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Audi TT 8J [FL] RS Coupe 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) versus konkurencja

Audi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (340 KM) versus konkurencja