Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Nissan Laurel C32 Sedan 3.0 MT (153 KM) vs Nissan Laurel C32 Hardtop 3.0 MT (153 KM)

Nissan Laurel C32 Sedan 3.0 MT (153 KM)

Nissan Laurel C32 Hardtop 3.0 MT (153 KM)

 Nissan Laurel C32 Sedan 3.0 MT (153 KM)Nissan Laurel C32 Hardtop 3.0 MT (153 KM) 
MarkaNissanNissan
ModelNissan LaurelNissan Laurel
GeneracjaNissan Laurel C32Nissan Laurel C32
Silnik3.0 MT (153 KM)3.0 MT (153 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanHardtop
Liczba miejsc55
Długość4650 mm4650 mm
Szerokość1690 mm1690 mm
Wysokość1425 mm1425 mm
Rozstaw osi2670 mm2670 mm
Rozstaw kół przednich1409 mm1409 mm
Rozstaw kół tylnych1390 mm1390 mm
Masa własna1405 kg1435 kg
Prześwit165 mm165 mm
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika2960 cm32960 cm3
Moc silnika153 KM153 KM
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy247 Nm247 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtryskiwaczwtryskiwacz
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder22
Średnica cylindra87 mm87 mm
Skok tłoka83 mm83 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3600 obr/min3600 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaPB92PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna187 km/h187 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)11.7 s11.9 sNissan Laurel C32 Sedan 3.0 MT (153 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa60 l60 l
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczneNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
Tylne zawieszenieMost napędowy, Na wzdłużnych wahaczy, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłówMost napędowy, Na wzdłużnych wahaczy, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów

Nissan Laurel C32 Sedan 3.0 MT (153 KM) vs Nissan Laurel C32 Hardtop 3.0 MT (153 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Porsche Macan S: to auto naprawdę nie potrzebuje liftingu

Z jednej strony mamy fanatyków, dla których prawdziwe Porsche nigdy nie powinno być SUV-em (czy też SAV-em czy innym CUV-em). Z drugiej strony barykady mamy klientów, dla których liczy się bardziej znaczek, niż nadwozie. Albo podwozie, bo Porsche ...

dawno temu

Nissan Laurel C32 Sedan 3.0 MT (153 KM) versus konkurencja

Nissan Laurel C32 Hardtop 3.0 MT (153 KM) versus konkurencja