Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) vs Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 MT (153 KM)

Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM)

Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 MT (153 KM)

 Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM)Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 MT (153 KM) 
MarkaNissanNissan
ModelNissan CedricNissan Cedric
GeneracjaNissan Cedric Y30 [FL]Nissan Cedric Y30 [FL]
Silnik3.0 T AT (195 KM)3.0 MT (153 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanHardtop
Liczba miejsc55
Długość4860 mm4860 mm
Szerokość1720 mm1720 mm
Wysokość1400 mm1425 mm
Rozstaw osi2735 mm2730 mm
Masa własna1270 kg1495 kg
Masa całkowita1520 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika2960 cm32960 cm3
Moc silnika195 KM153 KMSilnik w Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 200 obr/mindo 2 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy300 Nm247 NmSilnik Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówVrzędowy
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder22
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka + kompresor
Średnica cylindra87 mm
Skok tłoka83 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3200 obr/min4000 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaPB92PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów44
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna180 km/h
Pojemność zbiornika paliwa72 l72 l
Średnica zawracania11.2 m11.2 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieKolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszeniePół-niezależne, Belka, Stabilizator przechyłówPół-niezależne, Belka, Stabilizator przechyłów

Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) vs Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 MT (153 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Porsche Macan S: to auto naprawdę nie potrzebuje liftingu

Z jednej strony mamy fanatyków, dla których prawdziwe Porsche nigdy nie powinno być SUV-em (czy też SAV-em czy innym CUV-em). Z drugiej strony barykady mamy klientów, dla których liczy się bardziej znaczek, niż nadwozie. Albo podwozie, bo Porsche ...

dawno temu

Lexus LC 500 – test

Pamiętacie taki samochód jak Lexus LFA? Niezwykły model z przeraźliwie głośnym V10, który na zawsze zmienił oblicze marki i pokazał, że Japończycy potrafią stworzyć niesamowite superauto. Czy właśnie mamy do czynienia z jego następcą?

dawno temu

Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) versus konkurencja

Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 3.0 MT (153 KM) versus konkurencja