Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) vs Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 2.0 MT (125 KM)

Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM)

Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 2.0 MT (125 KM)

 Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM)Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 2.0 MT (125 KM) 
MarkaNissanNissan
ModelNissan CedricNissan Cedric
GeneracjaNissan Cedric Y30 [FL]Nissan Cedric Y30 [FL]
Silnik3.0 T AT (195 KM)2.0 MT (125 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanHardtop
Liczba miejsc55
Długość4860 mm4690 mm
Szerokość1720 mm1690 mm
Wysokość1400 mm1435 mm
Rozstaw osi2735 mm2730 mm
Masa własna1270 kg1285 kg
Masa całkowita1520 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika2960 cm31998 cm3Silnik w Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika195 KM125 KMSilnik w Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy300 Nm160 NmSilnik Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder22
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka + kompresor
Średnica cylindra78 mm
Skok tłoka67.9 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3200 obr/min4000 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaPB92PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów44
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna180 km/h
Pojemność zbiornika paliwa72 l72 l
Średnica zawracania11.2 m11.2 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulceHamulce
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieKolumny MacphersonaKolumny Macphersona
Tylne zawieszeniePół-niezależne, Belka, Stabilizator przechyłówPół-niezależne, Belka, Stabilizator przechyłów

Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) vs Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 2.0 MT (125 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Kiedyś samochody Volvo były projektowane ekierką, ale te czasy na szczęście już minęły. Nawet jeśli designerzy Volvo używają tych samych przyrządów, to ewidentnie ze starości mają one już pozaokrąglane kanty i samochody wyglądają o wiele lepiej, a ...

dawno temu

Nissan Cedric Y30 [FL] Sedan 3.0 T AT (195 KM) versus konkurencja

Nissan Cedric Y30 [FL] Hardtop 2.0 MT (125 KM) versus konkurencja