Ford Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM) vs Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM)

Ford Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM)

Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM)

 Ford Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM)Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord ExplorerFord Explorer
GeneracjaFord Explorer 2 generacji [FL]Ford Explorer 2 generacji [FL]
Silnik5.0 AT (215 KM)4.0 MT 4x4 (160 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSUVSUV
Liczba miejsc54Ford Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM) ma więcej miejsc.
Długość4857 mm4608 mm
Szerokość1783 mm1783 mm
Wysokość1719 mm1704 mm
Rozstaw osi2835 mm2585 mm
Rozstaw kół przednich1486 mm1486 mm
Rozstaw kół tylnych1487 mm1487 mm
Masa własna1933 kg1841 kg
Prześwit200 mm200 mm
Masa całkowita2440 kg2223 kgFord Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika1232 l974 lFord Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika2294 l1974 lFord Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność507 kg382 kgFord Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą4990 kg3175 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika4942 cm34015 cm3Silnik w Ford Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika215 KM160 KMSilnik w Ford Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 200 obr/mindo 4 200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy390 Nm305 NmSilnik Ford Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów86Silnik w Ford Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder22
Średnica cylindra101.6 mm100 mm
Skok tłoka76.2 mm84 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3300 obr/min2750 obr/min
Rodzaj paliwaPB92PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów45Skrzynia biegów Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) ma więcej przełożeń.
NapędTylnyna cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna194 km/h180 km/hFord Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.1 s12.4 sFord Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa78.7 l65.5 lFord Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km22 l18 lFord Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km16 l14 lFord Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km17.8 l14.9 lFord Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 360 do 490 kmod 360 do 470 km
Średnica zawracania11.4 m10.6 mFord Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszeniezależne, sztywny most, resoryzależne, sztywny most, resory

Ford Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM) vs Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Explorer 2 generacji [FL] Suv 5-dw. 5.0 AT (215 KM) versus konkurencja

Ford Explorer 2 generacji [FL] Sport Suv 3-dw. 4.0 MT 4x4 (160 KM) versus konkurencja