Audi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM) vs Audi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM)

Audi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM)

Audi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM)

 Audi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM)Audi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) 
MarkaAudiAudi
ModelAudi TTAudi TT
GeneracjaAudi TT 8J [FL]Audi TT 8J [FL]
Silnik1.8 TFSI S tronic (160 KM)2.5 TFSI quattro MT (360 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCoupeRoadster
Liczba miejsc42Audi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM) ma więcej miejsc.
Długość4198 mm4198 mm
Szerokość1842 mm1842 mm
Wysokość1353 mm1348 mm
Rozstaw osi2468 mm2468 mm
Rozstaw kół przednich1562 mm1555 mm
Rozstaw kół tylnych1548 mm1546 mm
Masa własna1355 kg1585 kg
Masa całkowita1660 kg1830 kgAudi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika292 l250 lAudi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika292 l250 lAudi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność305 kg245 kgAudi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1798 cm32480 cm3Silnik w Audi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika160 KM360 KMSilnik w Audi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocyod 4 500 do 6 200 obr/minod 5 500 do 6 700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy250 Nm465 NmSilnik Audi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów45Silnik w Audi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra82.5 mm
Skok tłoka84.1 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1500 do 4500  obr/min1650 do 5400  obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaPB95PB98
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówzautomatyzowanamechaniczna
Liczba biegów76Skrzynia biegów Audi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzednina cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna226 km/h280 km/hAudi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)7.2 s4.4 sAudi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa55 l60 lAudi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km8.4 l12.8 lAudi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km5.2 l7 lAudi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km6.4 l9.1 lAudi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 650 do 1 060 kmod 470 do 860 km
Średnica zawracania10.9 m11 mAudi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceTarczowe wentylowane
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Na poprzecznych dźwignię, Amortyzatory, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorNiezależna, wiele poprzeczny

Audi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM) vs Audi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Audi TT 8J [FL] Coupe 2-dw. 1.8 TFSI S tronic (160 KM) versus konkurencja

Audi TT 8J [FL] RS roadster 2-dw. 2.5 TFSI quattro MT (360 KM) versus konkurencja