Rover 800 Series 1 generacji Coupe 827 AT (169 KM) vs Rover 800 Series 1 generacji Sedan 827 AT (XS) (169 KM)

Rover 800 Series 1 generacji Coupe 827 AT (169 KM)

Rover 800 Series 1 generacji Sedan 827 AT (XS) (169 KM)

 Rover 800 Series 1 generacji Coupe 827 AT (169 KM)Rover 800 Series 1 generacji Sedan 827 AT (XS) (169 KM) 
MarkaRoverRover
ModelRover 800 SeriesRover 800 Series
GeneracjaRover 800 Series 1 generacjiRover 800 Series 1 generacji
Silnik827 AT (169 KM)827 AT (XS) (169 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCoupeSedan
Liczba miejsc45Rover 800 Series 1 generacji Sedan 827 AT (XS) (169 KM) ma więcej miejsc.
Długość4882 mm4882 mm
Szerokość1730 mm1730 mm
Wysokość1393 mm1393 mm
Rozstaw osi2766 mm2766 mm
Rozstaw kół przednich1487 mm1487 mm
Rozstaw kół tylnych1450 mm1450 mm
Masa własna1450 kg1470 kg
Prześwit145 mm
Masa całkowita1970 kg1970 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika445 l445 l
Maksymalna pojemność bagażnika445 l445 l
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika2675 cm32675 cm3
Moc silnika169 KM169 KM
Obroty maksymalnej mocyod 5 900 obr/minod 5 900 obr/min
Maksymalny moment obrotowy225 Nm225 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra87 mm87 mm
Skok tłoka75 mm75 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4000 obr/min4500 obr/min
Rodzaj paliwaPB80PB80
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów44
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna211 km/h211 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)9 s9 s
Pojemność zbiornika paliwa68 l68 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km10.1 l10.1 l
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszeniepodwójne wahaczepodwójne wahacze
Tylne zawieszenieSprężyny śruboweSprężyny śrubowe

Rover 800 Series 1 generacji Coupe 827 AT (169 KM) vs Rover 800 Series 1 generacji Sedan 827 AT (XS) (169 KM) Porównania i newsy

Sprawdzian gran turismo: Lexus LC500h na Przełęczy Splügen

Co musi umieć prawdziwe GT? Odpowiedź jest zawarta już w samej nazwie: musi umieć sprawdzić się w wielkiej podróży na niezapomnianej trasie. Chwila prawdy nowego Lexusa LC czeka na niego na jednej z najlepszych dróg w całych Alpach – na Splügenpass.

dawno temu

Lexus LC 500 – test

Pamiętacie taki samochód jak Lexus LFA? Niezwykły model z przeraźliwie głośnym V10, który na zawsze zmienił oblicze marki i pokazał, że Japończycy potrafią stworzyć niesamowite superauto. Czy właśnie mamy do czynienia z jego następcą?

dawno temu

Rover 800 Series 1 generacji Coupe 827 AT (169 KM) versus konkurencja

Rover 800 Series 1 generacji Sedan 827 AT (XS) (169 KM) versus konkurencja