Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT Chassis Hi-Rider (156 KM) vs Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 2.5 TD AT (143 KM)

Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT Chassis Hi-Rider (156 KM)

Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 2.5 TD AT (143 KM)

 Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT Chassis Hi-Rider (156 KM)Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 2.5 TD AT (143 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord RangerFord Ranger
GeneracjaFord Ranger 4 generacjiFord Ranger 4 generacji
Silnik3.0 TD MT Chassis Hi-Rider (156 KM)2.5 TD AT (143 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaPickupPickup
Liczba miejsc25Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 2.5 TD AT (143 KM) ma więcej miejsc.
Długość4848 mm5173 mm
Szerokość1788 mm1715 mm
Wysokość1743 mm1630 mm
Rozstaw osi3000 mm2985 mm
Rozstaw kół przednich1445 mm1445 mm
Rozstaw kół tylnych1440 mm1450 mm
Masa własna1535 kg1739 kg
Prześwit207 mm181 mm
Masa całkowita2842 kg2853 kgFord Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT Chassis Hi-Rider (156 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Skrzynia ładunkowa (Długość x Szerokość x Wysokość)2280x1456x465 mm1530x1456x465 mm
Ładowność1307 kg1114 kgFord Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT Chassis Hi-Rider (156 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą5500 kg5100 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi1430/1850 kg1170/1860 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika2953 cm32499 cm3Silnik w Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT Chassis Hi-Rider (156 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika156 KM143 KMSilnik w Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT Chassis Hi-Rider (156 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 3 200 obr/mindo 3 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy380 Nm330 NmSilnik Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT Chassis Hi-Rider (156 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra96 mm93 mm
Skok tłoka102 mm92 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1800 obr/min1800 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów55
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna170 km/h158 km/hFord Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT Chassis Hi-Rider (156 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)14 s
Pojemność zbiornika paliwa63 l63 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km12.9 l
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km9 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km10.4 l
Zasięgod 490 do 700 km
Średnica zawracania12.6 m12 mFord Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 2.5 TD AT (143 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieResorResor

Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT Chassis Hi-Rider (156 KM) vs Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 2.5 TD AT (143 KM) Porównania i newsy

Ford Ranger Ricardo to zmilitaryzowany pickup dla każdego

Brytyjska firma Ricardo wzięła na warsztat Forda Rangera i zmieniła go w prawdziwy wóz bojowy, który bez wątpienia budzi respekt wszędzie tam, gdzie się pojawi. Co ważne, jest to nie tylko solidna broń na kołach, ale i porządna terenówka.

6 dni temu

Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT Chassis Hi-Rider (156 KM) versus konkurencja

Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 2.5 TD AT (143 KM) versus konkurencja