Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM) vs Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 3.0 TD AT Hi-Rider (156 KM)

Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM)

Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 3.0 TD AT Hi-Rider (156 KM)

 Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM)Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 3.0 TD AT Hi-Rider (156 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord RangerFord Ranger
GeneracjaFord Ranger 4 generacjiFord Ranger 4 generacji
Silnik2.5 TD MT Chassis (143 KM)3.0 TD AT Hi-Rider (156 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaPickupPickup
Liczba miejsc25Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 3.0 TD AT Hi-Rider (156 KM) ma więcej miejsc.
Długość4848 mm5173 mm
Szerokość1715 mm1788 mm
Wysokość1622 mm1755 mm
Rozstaw osi2985 mm3000 mm
Rozstaw kół przednich1445 mm1445 mm
Rozstaw kół tylnych1450 mm1440 mm
Masa własna1487 kg1800 kg
Prześwit181 mm207 mm
Masa całkowita2870 kg2914 kgFord Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Skrzynia ładunkowa (Długość x Szerokość x Wysokość)2280x1456x465 mm1530x1456x465 mm
Ładowność1383 kg1114 kgFord Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą5100 kg4875 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi1170/1860 kg1430/1850 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika2499 cm32953 cm3Silnik w Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 3.0 TD AT Hi-Rider (156 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika143 KM156 KMSilnik w Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 3.0 TD AT Hi-Rider (156 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 3 500 obr/mindo 3 200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy330 Nm380 NmSilnik Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 3.0 TD AT Hi-Rider (156 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra93 mm96 mm
Skok tłoka92 mm102 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1800 obr/min1800 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów55
NapędTylnyTylny
Osiągi
Pojemność zbiornika paliwa63 l63 l
Średnica zawracania12 m12.6 mFord Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieResorResor

Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM) vs Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 3.0 TD AT Hi-Rider (156 KM) Porównania i newsy

Ford Ranger Ricardo to zmilitaryzowany pickup dla każdego

Brytyjska firma Ricardo wzięła na warsztat Forda Rangera i zmieniła go w prawdziwy wóz bojowy, który bez wątpienia budzi respekt wszędzie tam, gdzie się pojawi. Co ważne, jest to nie tylko solidna broń na kołach, ale i porządna terenówka.

2 tygodnie temu

Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM) versus konkurencja

Ford Ranger 4 generacji Double Cab pickup 4-dw. 3.0 TD AT Hi-Rider (156 KM) versus konkurencja