Ford Ranger 4 generacji Rap Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT (156 KM) vs Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM)

Ford Ranger 4 generacji Rap Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT (156 KM)

Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM)

 Ford Ranger 4 generacji Rap Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT (156 KM)Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord RangerFord Ranger
GeneracjaFord Ranger 4 generacjiFord Ranger 4 generacji
Silnik3.0 TD MT (156 KM)2.5 TD MT Chassis (143 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaPickupPickup
Liczba miejsc42Ford Ranger 4 generacji Rap Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT (156 KM) ma więcej miejsc.
Długość5173 mm4848 mm
Szerokość1788 mm1715 mm
Wysokość1743 mm1622 mm
Rozstaw osi3000 mm2985 mm
Rozstaw kół przednich1445 mm1445 mm
Rozstaw kół tylnych1440 mm1450 mm
Masa własna1745 kg1487 kg
Prześwit207 mm181 mm
Masa całkowita2917 kg2870 kgFord Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Skrzynia ładunkowa (Długość x Szerokość x Wysokość)1753x1456x465 mm2280x1456x465 mm
Ładowność1172 kg1383 kgFord Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą5500 kg5100 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi1430/1850 kg1170/1860 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika2953 cm32499 cm3Silnik w Ford Ranger 4 generacji Rap Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT (156 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika156 KM143 KMSilnik w Ford Ranger 4 generacji Rap Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT (156 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 3 200 obr/mindo 3 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy380 Nm330 NmSilnik Ford Ranger 4 generacji Rap Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT (156 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra96 mm93 mm
Skok tłoka102 mm92 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1800 obr/min1800 obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna170 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)12 s
Pojemność zbiornika paliwa63 l63 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km10.9 l
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km7.8 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km8.9 l
Zasięgod 580 do 810 km
Średnica zawracania12.6 m12 mFord Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieResorResor

Ford Ranger 4 generacji Rap Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT (156 KM) vs Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Ranger 4 generacji Rap Cab pickup 2-dw. 3.0 TD MT (156 KM) versus konkurencja

Ford Ranger 4 generacji Single Cab pickup 2-dw. 2.5 TD MT Chassis (143 KM) versus konkurencja