Skoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.2 MT (64 KM) vs Skoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.4 MT (75 KM)

Skoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.2 MT (64 KM)

Skoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.4 MT (75 KM)

 Skoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.2 MT (64 KM)Skoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.4 MT (75 KM) 
MarkaSkodaSkoda
ModelSkoda FabiaSkoda Fabia
GeneracjaSkoda Fabia 6YSkoda Fabia 6Y
Silnik1.2 MT (64 KM)1.4 MT (75 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość3970 mm3970 mm
Szerokość1646 mm1646 mm
Wysokość1451 mm1451 mm
Rozstaw osi2462 mm2462 mm
Rozstaw kół przednich1435 mm1435 mm
Rozstaw kół tylnych1424 mm1424 mm
Masa własna1055 kg1060 kg
Prześwit120 mm120 mm
Masa całkowita1570 kg1575 kgSkoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.2 MT (64 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika260 l260 l
Maksymalna pojemność bagażnika1016 l1016 l
Ładowność515 kg515 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą2370 kg2375 kg
Obciążenie przedniej/tylnej osi820/800 kg900/800 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1198 cm31390 cm3Silnik w Skoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.4 MT (75 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika64 KM75 KMSilnik w Skoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.4 MT (75 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 400 obr/mindo 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy112 Nm126 NmSilnik Skoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.4 MT (75 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów34Silnik w Skoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.4 MT (75 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra76.5 mm76.5 mm
Skok tłoka86.9 mm75.6 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3000 obr/min3800 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO IVEURO IV
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna160 km/h167 km/hSkoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.4 MT (75 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)15.9 s13.8 sSkoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.4 MT (75 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa45 l45 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km7.7 l8.6 lSkoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.2 MT (64 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.9 l5.3 lSkoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.2 MT (64 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.9 l6.5 lSkoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.2 MT (64 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 580 do 920 kmod 520 do 850 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieniezależne, kolumny MacPhersona, wahacze trójkątneniezależne, kolumny MacPhersona, wahacze trójkątne
Tylne zawieszeniepółzależne, wahacze wzdłużne, poprzeczne drążki skrętnepółzależne, wahacze wzdłużne, poprzeczne drążki skrętne

Skoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.2 MT (64 KM) vs Skoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.4 MT (75 KM) Porównania i newsy

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo]

Są takie samochody, których istnienie trudno jest uzasadnić jakimiś mocno rozsądnymi argumentami. W taki sposób rozrasta się gama MINI – marki, która przybiera kolejne bardzo ciekawe formy. Tym razem pora na crossovera aspirującego do bycia hot ...

dawno temu

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Skoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.2 MT (64 KM) versus konkurencja

Skoda Fabia 6Y Hatchback 5-dw. 1.4 MT (75 KM) versus konkurencja