Alpina B5 F10/F11 Touring kombi 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) vs Alpina B5 F10/F11 Limousine sedan 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM)

Alpina B5 F10/F11 Touring kombi 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM)

Alpina B5 F10/F11 Limousine sedan 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM)

 Alpina B5 F10/F11 Touring kombi 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM)Alpina B5 F10/F11 Limousine sedan 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) 
MarkaAlpinaAlpina
ModelAlpina B5Alpina B5
GeneracjaAlpina B5 F10/F11Alpina B5 F10/F11
Silnik4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM)4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaKombiSedan
Liczba miejsc55
Długość4913 mm4905 mm
Szerokość1860 mm1860 mm
Wysokość1453 mm1469 mm
Rozstaw osi2968 mm2968 mm
Rozstaw kół przednich1599 mm1599 mm
Rozstaw kół tylnych1599 mm1599 mm
Masa własna1990 kg1920 kg
Masa całkowita2620 kg2510 kgAlpina B5 F10/F11 Limousine sedan 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika560 l520 lAlpina B5 F10/F11 Touring kombi 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1670 l520 lAlpina B5 F10/F11 Touring kombi 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność630 kg590 kgAlpina B5 F10/F11 Touring kombi 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) ma większą ładowność.
Obciążenie przedniej/tylnej osi1240/1455 kg1240/1350 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika4395 cm34395 cm3
Moc silnika540 KM540 KM
Obroty maksymalnej mocyod 5 200 do 6 250 obr/minod 5 200 do 6 250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy730 Nm730 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów88
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaBiturboBiturbo
Średnica cylindra89 mm89 mm
Skok tłoka88.3 mm88.3 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2800 do 5000  obr/min2800 do 5000  obr/min
Rodzaj paliwaPB98PB98
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów88
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna316 km/h319 km/hAlpina B5 F10/F11 Limousine sedan 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)4.6 s4.5 sAlpina B5 F10/F11 Limousine sedan 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa70 l70 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km15.1 l15 lAlpina B5 F10/F11 Limousine sedan 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km8 l7.9 lAlpina B5 F10/F11 Limousine sedan 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km10.6 l10.5 lAlpina B5 F10/F11 Limousine sedan 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 460 do 880 kmod 470 do 890 km
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieSprężyny śruboweSprężyny śrubowe

Alpina B5 F10/F11 Touring kombi 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) vs Alpina B5 F10/F11 Limousine sedan 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Nie ma drugiej takiej - Alpina B7 Mint Green

Alpina to legendarna niemiecka marka produkująca sportowo-luksusowe pojazdy na bazie modeli BMW. Jednym z jej charakterystycznych elementów jest granatowy lakier nadwozia. Czasem jednak zdarzają się odstępstwa od tej reguły. Tak jak w przypadku ...

3 miesiące temu

Alpina B5 F10/F11 Touring kombi 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) versus konkurencja

Alpina B5 F10/F11 Limousine sedan 4.4 BITURBO SWITCH-TRONIC AT (540 KM) versus konkurencja