Porsche 911 997 Turbo Coupe 2-dw. 3.6 T MT (480 KM) vs Porsche 911 997 GT2 Coupe 2-dw. 3.6 T MT (480 KM)

Porsche 911 997 Turbo Coupe 2-dw. 3.6 T MT (480 KM)

Porsche 911 997 GT2 Coupe 2-dw. 3.6 T MT (480 KM)

 Porsche 911 997 Turbo Coupe 2-dw. 3.6 T MT (480 KM)Porsche 911 997 GT2 Coupe 2-dw. 3.6 T MT (480 KM) 
MarkaPorschePorsche
ModelPorsche 911Porsche 911
GeneracjaPorsche 911 997Porsche 911 997
Silnik3.6 T MT (480 KM)3.6 T MT (480 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCoupeCoupe
Liczba miejsc22
Długość4450 mm4450 mm
Szerokość1852 mm1852 mm
Wysokość1300 mm1300 mm
Rozstaw osi2350 mm2350 mm
Rozstaw kół przednich1491 mm1491 mm
Rozstaw kół tylnych1547 mm1547 mm
Masa własna1585 kg1585 kg
Masa całkowita1950 kg1950 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika105 l105 l
Maksymalna pojemność bagażnika105 l105 l
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika3600 cm33600 cm3
Moc silnika480 KM480 KM
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy620 Nm620 Nm
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówprzeciwsobnyprzeciwsobny
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1950 obr/min1950 obr/min
Rodzaj paliwaPB98PB98
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów66
Napędna cztery kołana cztery koła
Osiągi
Prędkość maksymalna311 km/h311 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h)3.9 s3.9 s
Zużycie paliwa w mieście na 100 km18.8 l18.8 l
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km9.5 l9.5 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km12.8 l12.8 l
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny MacphersonaNiezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzecznyNiezależna, wiele poprzeczny

Porsche 911 997 Turbo Coupe 2-dw. 3.6 T MT (480 KM) vs Porsche 911 997 GT2 Coupe 2-dw. 3.6 T MT (480 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Porsche 911 997 Turbo Coupe 2-dw. 3.6 T MT (480 KM) versus konkurencja

Porsche 911 997 GT2 Coupe 2-dw. 3.6 T MT (480 KM) versus konkurencja