Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) vs Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 4AT (160 KM)

Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM)

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 4AT (160 KM)

 Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM)Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 4AT (160 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord ExplorerFord Explorer
GeneracjaFord Explorer 2 generacjiFord Explorer 2 generacji
Silnik4.9 AT (210 KM)4.0 4AT (160 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSUVSUV
Liczba miejsc54Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma więcej miejsc.
Długość4788 mm4536 mm
Szerokość1783 mm1783 mm
Wysokość1697 mm1714 mm
Rozstaw osi2832 mm2593 mm
Rozstaw kół przednich1494 mm1494 mm
Rozstaw kół tylnych1486 mm1486 mm
Masa własna1951 kg1815 kg
Prześwit200 mm200 mm
Masa całkowita2558 kg2155 kgFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 4AT (160 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika1232 l974 lFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika2294 l1974 lFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność607 kg340 kgFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą4990 kg4082 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika4942 cm34015 cm3Silnik w Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika210 KM160 KMSilnik w Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 500 obr/mindo 4 200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy380 Nm305 NmSilnik Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówVV
Liczba cylindrów86Silnik w Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder22
Średnica cylindra101.6 mm100 mm
Skok tłoka76.2 mm84 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3500 obr/min2800 obr/min
Rodzaj paliwaPB92PB92
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznaautomatyczna
Liczba biegów44
NapędTylnyTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna195 km/h180 km/hFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.1 s12 sFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa79 l66 lFord Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km23.5 l19 lFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 4AT (160 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km17 l14 lFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 4AT (160 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km17.9 l14.8 lFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 4AT (160 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 340 do 460 kmod 350 do 470 km
Średnica zawracania11.4 m10.6 mFord Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 4AT (160 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłówNiezależna, Drążek skrętny, do Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszeniezależne, sztywny most, resoryzależne, sztywny most, resory

Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) vs Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 4AT (160 KM) Porównania i newsy

Volkswagen Up! na Nürburgringu. Wyprzedzał Ferrari

O maluchu Volkswagena można powiedzieć wiele. Jest rozsądnie wyceniony, dobrze wykonany, ma niewyróżniający się wygląd i dziwaczną nazwę. Ale nikt nie nazwie go maszynką na najtrudniejszy tor wyścigowy świata.

dawno temu

Ford Explorer 2 generacji Suv 5-dw. 4.9 AT (210 KM) versus konkurencja

Ford Explorer 2 generacji Sport Suv 3-dw. 4.0 4AT (160 KM) versus konkurencja