Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Porsche 911 991 [FL] Turbo cabriolet 2-dw. 3.8 PDK (540 KM) vs Porsche 911 991 [FL] Carrera cabriolet 2-dw. S 3.0 PDK (420 KM)

Porsche 911 991 [FL] Turbo cabriolet 2-dw. 3.8 PDK (540 KM)

Porsche 911 991 [FL] Carrera cabriolet 2-dw. S 3.0 PDK (420 KM)

 Porsche 911 991 [FL] Turbo cabriolet 2-dw. 3.8 PDK (540 KM)Porsche 911 991 [FL] Carrera cabriolet 2-dw. S 3.0 PDK (420 KM) 
MarkaPorschePorsche
ModelPorsche 911Porsche 911
GeneracjaPorsche 911 991 [FL]Porsche 911 991 [FL]
Silnik3.8 PDK (540 KM)S 3.0 PDK (420 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaCabrioCabrio
Liczba miejsc44
Długość4507 mm4499 mm
Szerokość1880 mm1808 mm
Wysokość1294 mm1290 mm
Rozstaw osi2450 mm2450 mm
Masa własna1665 kg1530 kg
Masa całkowita2065 kg1965 kgPorsche 911 991 [FL] Carrera cabriolet 2-dw. S 3.0 PDK (420 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika115 l145 lPorsche 911 991 [FL] Carrera cabriolet 2-dw. S 3.0 PDK (420 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika115 l145 lPorsche 911 991 [FL] Carrera cabriolet 2-dw. S 3.0 PDK (420 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność400 kg455 kgPorsche 911 991 [FL] Carrera cabriolet 2-dw. S 3.0 PDK (420 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika3800 cm32981 cm3Silnik w Porsche 911 991 [FL] Turbo cabriolet 2-dw. 3.8 PDK (540 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika540 KM420 KMSilnik w Porsche 911 991 [FL] Turbo cabriolet 2-dw. 3.8 PDK (540 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 400 obr/mindo 6 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy710 Nm500 NmSilnik Porsche 911 991 [FL] Turbo cabriolet 2-dw. 3.8 PDK (540 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskbezpośredni wtrysk
Układ cylindrówprzeciwsobnyprzeciwsobny
Liczba cylindrów66
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaBiturboturbosprężarka
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2250 do 4000  obr/min1700 do 5000  obr/min
Rodzaj paliwaPB98PB98
Norma EuroEURO VIEURO VI
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówzautomatyzowanazautomatyzowana
Liczba biegów77
Napędna cztery kołaTylny
Osiągi
Prędkość maksymalna320 km/h304 km/hPorsche 911 991 [FL] Turbo cabriolet 2-dw. 3.8 PDK (540 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)3.1 s4.3 sPorsche 911 991 [FL] Turbo cabriolet 2-dw. 3.8 PDK (540 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa68 l64 lPorsche 911 991 [FL] Turbo cabriolet 2-dw. 3.8 PDK (540 KM) ma bardziej pojemny zbiornik paliwa.
Zużycie paliwa w mieście na 100 km12.1 l10.2 lPorsche 911 991 [FL] Carrera cabriolet 2-dw. S 3.0 PDK (420 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km7.6 l6.5 lPorsche 911 991 [FL] Carrera cabriolet 2-dw. S 3.0 PDK (420 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km9.3 l7.8 lPorsche 911 991 [FL] Carrera cabriolet 2-dw. S 3.0 PDK (420 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 560 do 890 kmod 630 do 980 km
Średnica zawracania10.6 m11.2 mPorsche 911 991 [FL] Turbo cabriolet 2-dw. 3.8 PDK (540 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieHamulce wentylowane, perforowaneHamulce wentylowane, perforowane
Hamulce tylneHamulce wentylowane, perforowaneHamulce wentylowane, perforowane
Przednie zawieszeniewiele poprzeczny, Kolumny Macphersonawiele poprzeczny, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenieKolumny Macphersona, wiele poprzecznyKolumny Macphersona, wiele poprzeczny

Porsche 911 991 [FL] Turbo cabriolet 2-dw. 3.8 PDK (540 KM) vs Porsche 911 991 [FL] Carrera cabriolet 2-dw. S 3.0 PDK (420 KM) Porównania i newsy

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Porsche najszybsze na Nürburgringu. 911 GT2 RS pozamiatało

Nie ma drugiej marki, dla której czasy na Zielonym Piekle są tak ważne. Po krótkiej dominacji Lamborghini, Porsche raz jeszcze pobiło rekord toru dla produkcyjnego samochodu. Jak przyznaje sam producent, stało się to przez przypadek.

dawno temu

Porsche 911 991 [FL] Turbo cabriolet 2-dw. 3.8 PDK (540 KM) versus konkurencja

Porsche 911 991 [FL] Carrera cabriolet 2-dw. S 3.0 PDK (420 KM) versus konkurencja