Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) vs Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM)

Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM)

 Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM)Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) 
MarkaPeugeotPeugeot
ModelPeugeot 208Peugeot 208
GeneracjaPeugeot 208 1 generacjiPeugeot 208 1 generacji
Silnik1.6 VTi AT (120 KM)1.6 MT (200 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość3962 mm3962 mm
Szerokość1739 mm1739 mm
Wysokość1460 mm1460 mm
Rozstaw osi2538 mm2538 mm
Rozstaw kół przednich1475 mm1481 mm
Rozstaw kół tylnych1471 mm1487 mm
Masa własna1090 kg1160 kg
Prześwit123 mm123 mm
Masa całkowita1625 kg1650 kgPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika311 l285 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1076 l1152 lPeugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Wysokość załadunkowa688 mm
Ładowność535 kg490 kgPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą2775 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1598 cm31598 cm3
Moc silnika120 KM200 KMSilnik w Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 5 800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy160 Nm275 NmSilnik Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów34Silnik w Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra77 mm
Skok tłoka85.8 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4250 obr/min1700 obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów46Skrzynia biegów Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna190 km/h230 km/hPeugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.7 s6.8 sPeugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa50 l50 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km9.8 l8.2 lPeugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.9 l4.7 lPeugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km6.7 l5.9 lPeugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 510 do 1 020 kmod 610 do 1 060 km
Średnica zawracania10.4 m11 mPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczneNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowaniaNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowania

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) vs Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo]

Są takie samochody, których istnienie trudno jest uzasadnić jakimiś mocno rozsądnymi argumentami. W taki sposób rozrasta się gama MINI – marki, która przybiera kolejne bardzo ciekawe formy. Tym razem pora na crossovera aspirującego do bycia hot ...

dawno temu

Peugeot 208 Proto Pawła Dytko - testy na szutrze [wideo]

Stajnia Dytko Sport założona przez Pawła Dytko zbudowała kolejne po VW Polo Proto prototypowe auto rajdowe - tym razem jest to Peugeot 208 Proto. Wczoraj odbyły się pierwsze testy samochodu. Mamy dla was garść informacji i bogatą galerię.

dawno temu

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) versus konkurencja

Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) versus konkurencja