Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) vs Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM)

Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM)

 Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM)Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) 
MarkaPeugeotPeugeot
ModelPeugeot 208Peugeot 208
GeneracjaPeugeot 208 1 generacjiPeugeot 208 1 generacji
Silnik1.2 VTi ETG (82 KM)1.6 MT (200 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość3962 mm3962 mm
Szerokość1739 mm1739 mm
Wysokość1460 mm1460 mm
Rozstaw osi2538 mm2538 mm
Rozstaw kół przednich1475 mm1481 mm
Rozstaw kół tylnych1471 mm1487 mm
Masa własna1060 kg1160 kg
Prześwit160 mm123 mm
Masa całkowita1530 kg1650 kgPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika311 l285 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1152 l1152 l
Wysokość załadunkowa688 mm
Ładowność470 kg490 kgPeugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma większą ładowność.
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1199 cm31598 cm3Silnik w Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika82 KM200 KMSilnik w Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 750 obr/mindo 5 800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy118 Nm275 NmSilnik Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów34Silnik w Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarka
Średnica cylindra75 mm
Skok tłoka90.5 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2750 obr/min1700 obr/min
Obecność chł.istnieje
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówzautomatyzowanamechaniczna
Liczba biegów56Skrzynia biegów Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna177 km/h230 km/hPeugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)14.8 s6.8 sPeugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa50 l50 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km8.2 l
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km3.9 l4.7 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km4.8 l5.9 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgdo 1 280 kmod 610 do 1 060 km
Średnica zawracania11.2 m11 mPeugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczneNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
Tylne zawieszeniePół-niezależne, Obrócił korpus, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczneNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowania

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) vs Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Peugeot 208 Proto Pawła Dytko - testy na szutrze [wideo]

Stajnia Dytko Sport założona przez Pawła Dytko zbudowała kolejne po VW Polo Proto prototypowe auto rajdowe - tym razem jest to Peugeot 208 Proto. Wczoraj odbyły się pierwsze testy samochodu. Mamy dla was garść informacji i bogatą galerię.

dawno temu

Peugeot 208 GTi w Polsce - powrót legendy

Odkąd zakończono produkcję legendarnego Peugeota 205 GTi w gamie modelowej francuskiego producenta pojawiały się kolejne hot hatche, ale żaden nie nosił nazwy GTi. Wraz z modelem 208 znaczek GTi powrócił na swoje miejsce. Znamy już ceny następcy ...

dawno temu

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) versus konkurencja

Peugeot 208 1 generacji GTi hatchback 3-dw. 1.6 MT (200 KM) versus konkurencja