Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM)

 Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM)Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) 
MarkaPeugeotPeugeot
ModelPeugeot 208Peugeot 208
GeneracjaPeugeot 208 1 generacjiPeugeot 208 1 generacji
Silnik1.2 VTi ETG (82 KM)1.6 e-HDi MT (115 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość3962 mm3962 mm
Szerokość1739 mm2004 mm
Wysokość1460 mm1460 mm
Rozstaw osi2538 mm2538 mm
Rozstaw kół przednich1475 mm1471 mm
Rozstaw kół tylnych1471 mm1471 mm
Masa własna1060 kg1665 kg
Prześwit160 mm123 mm
Masa całkowita1530 kg2645 kgPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika311 l285 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1152 l285 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność470 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1199 cm31560 cm3Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika82 KM115 KMSilnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 5 750 obr/mindo 3 600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy118 Nm270 NmSilnik Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowyCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów34Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder42Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Średnica cylindra75 mm
Skok tłoka90.5 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego2750 obr/min1750 obr/min
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówzautomatyzowanamechaniczna
Liczba biegów56Skrzynia biegów Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna177 km/h190 km/hPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)14.8 s9.7 sPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa50 l50 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km4.6 l
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km3.9 l3.4 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km4.8 l3.8 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgdo 1 280 kmod 1 090 do 1 470 km
Średnica zawracania11.2 m10.4 mPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczneNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
Tylne zawieszeniePół-niezależne, Obrócił korpus, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczneNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowania

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Peugeot 208 Proto Pawła Dytko - testy na szutrze [wideo]

Stajnia Dytko Sport założona przez Pawła Dytko zbudowała kolejne po VW Polo Proto prototypowe auto rajdowe - tym razem jest to Peugeot 208 Proto. Wczoraj odbyły się pierwsze testy samochodu. Mamy dla was garść informacji i bogatą galerię.

dawno temu

Peugeot 208 GTi w Polsce - powrót legendy

Odkąd zakończono produkcję legendarnego Peugeota 205 GTi w gamie modelowej francuskiego producenta pojawiały się kolejne hot hatche, ale żaden nie nosił nazwy GTi. Wraz z modelem 208 znaczek GTi powrócił na swoje miejsce. Znamy już ceny następcy ...

dawno temu

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) versus konkurencja

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) versus konkurencja