Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.0 VTi MT (68 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM)

 Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.0 VTi MT (68 KM)Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) 
MarkaPeugeotPeugeot
ModelPeugeot 208Peugeot 208
GeneracjaPeugeot 208 1 generacjiPeugeot 208 1 generacji
Silnik1.0 VTi MT (68 KM)1.6 e-HDi MT (92 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość3962 mm3962 mm
Szerokość1739 mm2004 mm
Wysokość1460 mm1460 mm
Rozstaw osi2538 mm2538 mm
Rozstaw kół przednich1471 mm1471 mm
Rozstaw kół tylnych1471 mm1471 mm
Masa własna975 kg1625 kg
Prześwit123 mm123 mm
Masa całkowita1484 kg2595 kgPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika311 l285 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1076 l285 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność509 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą2244 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika999 cm31560 cm3Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika68 KM92 KMSilnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy95 Nm230 NmSilnik Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowyCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów34Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder42Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Średnica cylindra71 mm
Skok tłoka84.1 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3000 obr/min1750 obr/min
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna163 km/h185 km/hPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)14 s10.9 sPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa50 l50 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km5.1 l4.5 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km3.3 l3.4 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km4.3 l3.8 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 980 do 1 520 kmod 1 110 do 1 470 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczneNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowaniaNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowania

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Peugeot 208 Proto Pawła Dytko - testy na szutrze [wideo]

Stajnia Dytko Sport założona przez Pawła Dytko zbudowała kolejne po VW Polo Proto prototypowe auto rajdowe - tym razem jest to Peugeot 208 Proto. Wczoraj odbyły się pierwsze testy samochodu. Mamy dla was garść informacji i bogatą galerię.

dawno temu

Peugeot 208 GTi w Polsce - powrót legendy

Odkąd zakończono produkcję legendarnego Peugeota 205 GTi w gamie modelowej francuskiego producenta pojawiały się kolejne hot hatche, ale żaden nie nosił nazwy GTi. Wraz z modelem 208 znaczek GTi powrócił na swoje miejsce. Znamy już ceny następcy ...

dawno temu

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) versus konkurencja

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) versus konkurencja