Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM)

 Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM)Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) 
MarkaPeugeotPeugeot
ModelPeugeot 208Peugeot 208
GeneracjaPeugeot 208 1 generacjiPeugeot 208 1 generacji
Silnik1.6 e-HDi MT (92 KM)1.6 VTi AT (120 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość3962 mm3962 mm
Szerokość1739 mm1739 mm
Wysokość1460 mm1460 mm
Rozstaw osi2538 mm2538 mm
Rozstaw kół przednich1475 mm1475 mm
Rozstaw kół tylnych1471 mm1471 mm
Masa własna1080 kg1090 kg
Prześwit123 mm123 mm
Masa całkowita1625 kg1625 kg
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika311 l311 l
Maksymalna pojemność bagażnika1076 l1076 l
Ładowność545 kg535 kgPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą2775 kg2775 kg
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika1560 cm31598 cm3Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika92 KM120 KMSilnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy230 Nm160 NmSilnik Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów43Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra75 mm77 mm
Skok tłoka88.3 mm85.8 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1750 obr/min4250 obr/min
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznaautomatyczna
Liczba biegów54Skrzynia biegów Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna185 km/h190 km/hPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.9 s10.7 sPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa50 l50 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km4.5 l9.8 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km3.4 l4.9 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km3.8 l6.7 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 1 110 do 1 470 kmod 510 do 1 020 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczneNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowaniaNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowania

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) Porównania i newsy

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo]

Są takie samochody, których istnienie trudno jest uzasadnić jakimiś mocno rozsądnymi argumentami. W taki sposób rozrasta się gama MINI – marki, która przybiera kolejne bardzo ciekawe formy. Tym razem pora na crossovera aspirującego do bycia hot ...

dawno temu

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Peugeot 208 Proto Pawła Dytko - testy na szutrze [wideo]

Stajnia Dytko Sport założona przez Pawła Dytko zbudowała kolejne po VW Polo Proto prototypowe auto rajdowe - tym razem jest to Peugeot 208 Proto. Wczoraj odbyły się pierwsze testy samochodu. Mamy dla was garść informacji i bogatą galerię.

dawno temu

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) versus konkurencja

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) versus konkurencja