Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM)

 Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM)Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) 
MarkaPeugeotPeugeot
ModelPeugeot 208Peugeot 208
GeneracjaPeugeot 208 1 generacjiPeugeot 208 1 generacji
Silnik1.6 e-HDi MT (115 KM)1.2 VTi ETG (82 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość3962 mm3962 mm
Szerokość2004 mm1739 mm
Wysokość1460 mm1460 mm
Rozstaw osi2538 mm2538 mm
Rozstaw kół przednich1471 mm1475 mm
Rozstaw kół tylnych1471 mm1471 mm
Masa własna1665 kg1060 kg
Prześwit123 mm160 mm
Masa całkowita2645 kg1530 kgPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika285 l311 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika285 l1152 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność470 kg
Silnik
Typ silnikaDieselbenzyna
Pojemność silnika1560 cm31199 cm3Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika115 KM82 KMSilnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 3 600 obr/mindo 5 750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy270 Nm118 NmSilnik Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon Railwtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów43Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder24Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Średnica cylindra75 mm
Skok tłoka90.5 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1750 obr/min2750 obr/min
Rodzaj paliwaOlej napędowyPB95
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznazautomatyzowana
Liczba biegów65Skrzynia biegów Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna190 km/h177 km/hPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.7 s14.8 sPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa50 l50 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km4.6 l
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km3.4 l3.9 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km3.8 l4.8 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 1 090 do 1 470 kmdo 1 280 km
Średnica zawracania10.4 m11.2 mPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma mniejszą średnicę zawracania.
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczneNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowaniaPół-niezależne, Obrócił korpus, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) Porównania i newsy

Peugeot 208 Proto Pawła Dytko - testy na szutrze [wideo]

Stajnia Dytko Sport założona przez Pawła Dytko zbudowała kolejne po VW Polo Proto prototypowe auto rajdowe - tym razem jest to Peugeot 208 Proto. Wczoraj odbyły się pierwsze testy samochodu. Mamy dla was garść informacji i bogatą galerię.

dawno temu

Peugeot 208 GTi w Polsce - powrót legendy

Odkąd zakończono produkcję legendarnego Peugeota 205 GTi w gamie modelowej francuskiego producenta pojawiały się kolejne hot hatche, ale żaden nie nosił nazwy GTi. Wraz z modelem 208 znaczek GTi powrócił na swoje miejsce. Znamy już ceny następcy ...

dawno temu

Peugeot 208 Pikes Peak - rajdowe F1 w wyścigu do chmur [wideo]

Pikes Peak International Hill Climb to jeden z najbardziej widowiskowych i niebezpiecznych rajdów na świecie. Jak co rok ponad setka kierowców stanie na starcie wyścigu do chmur, a wśród nich będziemy mogli oglądać Sébastiena Loeba w niewielkim ...

dawno temu

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) versus konkurencja

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi ETG (82 KM) versus konkurencja