Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi MT (120 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi MT (120 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM)

 Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi MT (120 KM)Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) 
MarkaPeugeotPeugeot
ModelPeugeot 208Peugeot 208
GeneracjaPeugeot 208 1 generacjiPeugeot 208 1 generacji
Silnik1.6 VTi MT (120 KM)1.6 e-HDi MT (92 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość3962 mm3962 mm
Szerokość2004 mm2004 mm
Wysokość1460 mm1460 mm
Rozstaw osi2538 mm2538 mm
Rozstaw kół przednich1471 mm1471 mm
Rozstaw kół tylnych1471 mm1471 mm
Masa własna1605 kg1625 kg
Prześwit123 mm123 mm
Masa całkowita2565 kg2595 kgPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi MT (120 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika285 l285 l
Maksymalna pojemność bagażnika285 l285 l
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika1598 cm31560 cm3Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi MT (120 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika120 KM92 KMSilnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi MT (120 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy160 Nm230 NmSilnik Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowyCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów34Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder42Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi MT (120 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4250 obr/min1750 obr/min
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna190 km/h185 km/hPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi MT (120 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)9.9 s10.9 sPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi MT (120 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa50 l50 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km8.1 l4.5 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.5 l3.4 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.8 l3.8 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 620 do 1 110 kmod 1 110 do 1 470 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczneNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowaniaNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowania

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi MT (120 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) Porównania i newsy

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo]

Są takie samochody, których istnienie trudno jest uzasadnić jakimiś mocno rozsądnymi argumentami. W taki sposób rozrasta się gama MINI – marki, która przybiera kolejne bardzo ciekawe formy. Tym razem pora na crossovera aspirującego do bycia hot ...

dawno temu

Peugeot 208 Proto Pawła Dytko - testy na szutrze [wideo]

Stajnia Dytko Sport założona przez Pawła Dytko zbudowała kolejne po VW Polo Proto prototypowe auto rajdowe - tym razem jest to Peugeot 208 Proto. Wczoraj odbyły się pierwsze testy samochodu. Mamy dla was garść informacji i bogatą galerię.

dawno temu

Peugeot 208 GTi w Polsce - powrót legendy

Odkąd zakończono produkcję legendarnego Peugeota 205 GTi w gamie modelowej francuskiego producenta pojawiały się kolejne hot hatche, ale żaden nie nosił nazwy GTi. Wraz z modelem 208 znaczek GTi powrócił na swoje miejsce. Znamy już ceny następcy ...

dawno temu

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi MT (120 KM) versus konkurencja

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) versus konkurencja