Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi MT (82 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi AT (120 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi MT (82 KM)

 Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi AT (120 KM)Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi MT (82 KM) 
MarkaPeugeotPeugeot
ModelPeugeot 208Peugeot 208
GeneracjaPeugeot 208 1 generacjiPeugeot 208 1 generacji
Silnik1.6 VTi AT (120 KM)1.2 VTi MT (82 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość3962 mm3962 mm
Szerokość1739 mm1739 mm
Wysokość1460 mm1460 mm
Rozstaw osi2538 mm2538 mm
Rozstaw kół przednich1475 mm1475 mm
Rozstaw kół tylnych1471 mm1471 mm
Masa własna1090 kg975 kg
Prześwit123 mm123 mm
Masa całkowita1625 kg1527 kgPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi MT (82 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika311 l311 l
Maksymalna pojemność bagażnika1076 l1076 l
Ładowność535 kg552 kgPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi MT (82 KM) ma większą ładowność.
Dopuszczalna masa z przyczepą2775 kg2677 kg
Silnik
Typ silnikabenzynabenzyna
Pojemność silnika1598 cm31199 cm3Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika120 KM82 KMSilnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 5 750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy160 Nm118 NmSilnik Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowywtrysk wielopunktowy
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów43Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder44
Średnica cylindra75 mm75 mm
Skok tłoka85.8 mm90.5 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego4250 obr/min2750 obr/min
Rodzaj paliwaPB95PB95
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówautomatycznamechaniczna
Liczba biegów45Skrzynia biegów Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi MT (82 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna190 km/h175 km/hPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)10.7 s12.2 sPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa50 l50 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km9.8 l5.5 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi MT (82 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.9 l3.9 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi MT (82 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km6.7 l4.5 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi MT (82 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 510 do 1 020 kmod 910 do 1 280 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczneNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowaniaNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowania

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi MT (82 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo]

Są takie samochody, których istnienie trudno jest uzasadnić jakimiś mocno rozsądnymi argumentami. W taki sposób rozrasta się gama MINI – marki, która przybiera kolejne bardzo ciekawe formy. Tym razem pora na crossovera aspirującego do bycia hot ...

dawno temu

Peugeot 208 Proto Pawła Dytko - testy na szutrze [wideo]

Stajnia Dytko Sport założona przez Pawła Dytko zbudowała kolejne po VW Polo Proto prototypowe auto rajdowe - tym razem jest to Peugeot 208 Proto. Wczoraj odbyły się pierwsze testy samochodu. Mamy dla was garść informacji i bogatą galerię.

dawno temu

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 VTi AT (120 KM) versus konkurencja

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.2 VTi MT (82 KM) versus konkurencja