Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 HDi MT (68 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 HDi MT (68 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM)

 Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 HDi MT (68 KM)Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) 
MarkaPeugeotPeugeot
ModelPeugeot 208Peugeot 208
GeneracjaPeugeot 208 1 generacjiPeugeot 208 1 generacji
Silnik1.4 HDi MT (68 KM)1.6 e-HDi MT (92 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość3962 mm3962 mm
Szerokość2004 mm2004 mm
Wysokość1460 mm1460 mm
Rozstaw osi2538 mm2538 mm
Rozstaw kół przednich1471 mm1471 mm
Rozstaw kół tylnych1471 mm1471 mm
Masa własna1605 kg1625 kg
Prześwit123 mm123 mm
Masa całkowita1980 kg2595 kgPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 HDi MT (68 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika285 l285 l
Maksymalna pojemność bagażnika285 l285 l
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika1397 cm31560 cm3Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika68 KM92 KMSilnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 4 000 obr/mindo 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy160 Nm230 NmSilnik Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniaCommon RailCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder22
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1750 obr/min1750 obr/min
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów55
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna163 km/h185 km/hPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)13.5 s10.9 sPeugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa50 l50 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km4.4 l4.5 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 HDi MT (68 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km3.4 l3.4 l
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km3.8 l3.8 l
Zasięgod 1 140 do 1 470 kmod 1 110 do 1 470 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneBębnoweBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczneNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowaniaNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowania

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 HDi MT (68 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) Porównania i newsy

Peugeot 208 Proto Pawła Dytko - testy na szutrze [wideo]

Stajnia Dytko Sport założona przez Pawła Dytko zbudowała kolejne po VW Polo Proto prototypowe auto rajdowe - tym razem jest to Peugeot 208 Proto. Wczoraj odbyły się pierwsze testy samochodu. Mamy dla was garść informacji i bogatą galerię.

dawno temu

Peugeot 208 GTi w Polsce - powrót legendy

Odkąd zakończono produkcję legendarnego Peugeota 205 GTi w gamie modelowej francuskiego producenta pojawiały się kolejne hot hatche, ale żaden nie nosił nazwy GTi. Wraz z modelem 208 znaczek GTi powrócił na swoje miejsce. Znamy już ceny następcy ...

dawno temu

Peugeot 208 Pikes Peak - rajdowe F1 w wyścigu do chmur [wideo]

Pikes Peak International Hill Climb to jeden z najbardziej widowiskowych i niebezpiecznych rajdów na świecie. Jak co rok ponad setka kierowców stanie na starcie wyścigu do chmur, a wśród nich będziemy mogli oglądać Sébastiena Loeba w niewielkim ...

dawno temu

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.4 HDi MT (68 KM) versus konkurencja

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 3-dw. 1.6 e-HDi MT (92 KM) versus konkurencja