Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 VTi MT (68 KM)

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM)

 Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 VTi MT (68 KM)Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) 
MarkaPeugeotPeugeot
ModelPeugeot 208Peugeot 208
GeneracjaPeugeot 208 1 generacjiPeugeot 208 1 generacji
Silnik1.0 VTi MT (68 KM)1.6 e-HDi MT (115 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaHatchbackHatchback
Liczba miejsc55
Długość3962 mm3962 mm
Szerokość1739 mm2004 mm
Wysokość1460 mm1460 mm
Rozstaw osi2538 mm2538 mm
Rozstaw kół przednich1475 mm1471 mm
Rozstaw kół tylnych1471 mm1471 mm
Masa własna975 kg1665 kg
Prześwit123 mm123 mm
Masa całkowita1484 kg2645 kgPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika311 l285 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika1076 l285 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Ładowność509 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą2245 kg
Silnik
Typ silnikabenzynaDiesel
Pojemność silnika999 cm31560 cm3Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika68 KM115 KMSilnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocydo 6 000 obr/mindo 3 600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy95 Nm270 NmSilnik Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniawtrysk wielopunktowyCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów34Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma więcej cylindrów.
Liczba zaworów na cylinder42Silnik w Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) ma więcej zaworów na cylinder.
Średnica cylindra71 mm
Skok tłoka84.1 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego3000 obr/min1750 obr/min
Rodzaj paliwaPB95Olej napędowy
Norma EuroEURO VEURO V
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów56Skrzynia biegów Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna163 km/h190 km/hPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)14 s9.7 sPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa50 l50 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km5.1 l4.6 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km3.8 l3.4 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km4.3 l3.8 lPeugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 980 do 1 320 kmod 1 090 do 1 470 km
Średnica zawracania10.4 m10.4 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceBębnowe
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczneNiezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
Tylne zawieszenieNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowaniaNiezależna, wiele poprzeczny, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne, Z efektem kierowania

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) vs Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) Porównania i newsy

Peugeot 208 Proto Pawła Dytko - testy na szutrze [wideo]

Stajnia Dytko Sport założona przez Pawła Dytko zbudowała kolejne po VW Polo Proto prototypowe auto rajdowe - tym razem jest to Peugeot 208 Proto. Wczoraj odbyły się pierwsze testy samochodu. Mamy dla was garść informacji i bogatą galerię.

dawno temu

Peugeot 208 GTi w Polsce - powrót legendy

Odkąd zakończono produkcję legendarnego Peugeota 205 GTi w gamie modelowej francuskiego producenta pojawiały się kolejne hot hatche, ale żaden nie nosił nazwy GTi. Wraz z modelem 208 znaczek GTi powrócił na swoje miejsce. Znamy już ceny następcy ...

dawno temu

MINI John Cooper Works Countryman ALL4 – test [wideo]

Są takie samochody, których istnienie trudno jest uzasadnić jakimiś mocno rozsądnymi argumentami. W taki sposób rozrasta się gama MINI – marki, która przybiera kolejne bardzo ciekawe formy. Tym razem pora na crossovera aspirującego do bycia hot ...

dawno temu

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.0 VTi MT (68 KM) versus konkurencja

Peugeot 208 1 generacji Hatchback 5-dw. 1.6 e-HDi MT (115 KM) versus konkurencja