Ford Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDDi MT (90 KM) vs Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.2 TDCi MT (150 KM)

Ford Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDDi MT (90 KM)

Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.2 TDCi MT (150 KM)

 Ford Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDDi MT (90 KM)Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.2 TDCi MT (150 KM) 
MarkaFordFord
ModelFord MondeoFord Mondeo
GeneracjaFord Mondeo 3 generacji [FL]Ford Mondeo 3 generacji [FL]
Silnik2.0 TDDi MT (90 KM)2.2 TDCi MT (150 KM)
Nadwozie
Rodzaj nadwoziaSedanKombi
Liczba miejsc55
Długość4731 mm4804 mm
Szerokość1812 mm1812 mm
Wysokość1429 mm1481 mm
Rozstaw osi2754 mm2754 mm
Rozstaw kół przednich1522 mm1522 mm
Rozstaw kół tylnych1537 mm1537 mm
Masa własna1506 kg1480 kg
Prześwit170 mm175 mm
Masa całkowita1975 kg2190 kgFord Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDDi MT (90 KM) jest lżejszy.
Bagażnik i przestrzeń ładunkowa
Minimalna pojemność bagażnika500 l540 lFord Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.2 TDCi MT (150 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Maksymalna pojemność bagażnika500 l1700 lFord Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.2 TDCi MT (150 KM) ma pojemniejszy bagażnik.
Dopuszczalna masa z przyczepą3775 kg3990 kg
Silnik
Typ silnikaDieselDiesel
Pojemność silnika1998 cm32198 cm3Silnik w Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.2 TDCi MT (150 KM) ma większą pojemność.
Moc silnika90 KM150 KMSilnik w Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.2 TDCi MT (150 KM) ma większą moc.
Obroty maksymalnej mocyod 4 000 obr/minod 3 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy245 Nm360 NmSilnik Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.2 TDCi MT (150 KM) ma większy moment obrotowy.
Typ zasilania/Rodzaj zasilaniabezpośredni wtryskCommon Rail
Układ cylindrówrzędowyrzędowy
Liczba cylindrów44
Liczba zaworów na cylinder44
Rodzaj doładowaniaturbosprężarkaturbosprężarka
Średnica cylindra86 mm86 mm
Skok tłoka86 mm94.6 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego1800 do 1800  obr/min1800 do 1800  obr/min
Obecność chł.istniejeistnieje
Rodzaj paliwaOlej napędowyOlej napędowy
Norma EuroEURO IIIEURO III
Skrzynia biegów
Typ skrzyni biegówmechanicznamechaniczna
Liczba biegów56Skrzynia biegów Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.2 TDCi MT (150 KM) ma więcej przełożeń.
NapędPrzedniPrzedni
Osiągi
Prędkość maksymalna180 km/h216 km/hFord Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.2 TDCi MT (150 KM) ma większą prędkość maksymalną.
Przyspieszenie (0-100 km/h)13.1 s8.6 sFord Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.2 TDCi MT (150 KM) ma lepsze przyspieszenie.
Pojemność zbiornika paliwa59 l59 l
Zużycie paliwa w mieście na 100 km8.2 l8.4 lFord Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDDi MT (90 KM) zużywa mniej paliwa w mieście.
Zużycie paliwa poza miastem na 100 km4.6 l5.1 lFord Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDDi MT (90 KM) zużywa mniej paliwa poza miastem.
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym na 100 km5.9 l6.3 lFord Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDDi MT (90 KM) zużywa mniej paliwa w cyklu mieszanym.
Zasięgod 720 do 1 280 kmod 700 do 1 160 km
Średnica zawracania11.1 m11.1 m
Hamulce i zawieszenie
Hamulce przednieTarczowe wentylowaneTarczowe wentylowane
Hamulce tylneHamulceHamulce
Przednie zawieszenieNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłówNiezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenieniezależne, wielowahaczowe, stabilizatorniezależne, wielowahaczowe, stabilizator

Ford Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDDi MT (90 KM) vs Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.2 TDCi MT (150 KM) Porównania i newsy

O odwadze do bycia innym. Historia John Cooper Works

John Cooper Works. Te słowa działają na fanów Mini jak wyprzedaż na zakupoholików. Oznaczają najszybsze, najbardziej szalone wersje brytyjskich samochodów, a ich historia sięga lat 40. ubiegłego wieku.

dawno temu

Moją drugą dziewczyną jest Porsche 911

Jak to jest móc przejechać się wszystkimi generacjami Porsche 911 po kolei? Co czuje się za kierownicą kolejnych ewolucji tego, najbardziej kultowego, samochodu sportowego na świecie? Miałem okazję to sprawdzić.

dawno temu

Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ

Czeska marka jest jednym z głównych graczy na polskim tynku motoryzacyjnym. Modelowi Yeti nigdy nie udało się u nas dostać do czołówki niezwykle popularnego segmentu aut, jakim są SUV-y. Dziś Yeti znika z oferty Skody, dlatego to ostatnia szansa, by ...

dawno temu

Ford Mondeo 3 generacji [FL] Sedan 2.0 TDDi MT (90 KM) versus konkurencja

Ford Mondeo 3 generacji [FL] Kombi 5-dw. 2.2 TDCi MT (150 KM) versus konkurencja